Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه ایثارگری و رشادت رزمندگان، در طول تاریخ ماندگار است، آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس حماسه آزادسازی خرمشهر را تبیین کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، محمد تقی ایرانی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هماهنگی حفظ آثار دفاع‌مقدس استان بوشهر ضمن درود و سلام به روح شهدای گرانقدر انقلاب و اسلام اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی در حماسه رزمندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با گرامیداشت حماسه رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: در سوم خرداد سال 1361 خرمشهر قهرمان از اشغال و اسارت رژیم بعث عراق توسط رزمندگان از جمله نیروهای مسلح و بسیجیان در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس خارج شد و به آغوش میهن اسلامی برگشت.

وی با تأکید بر تبیین عملیات رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر بیان کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید تبیین و بازگو شود.

ایرانی با اشاره به پیام امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: این پیام که زیباترین پیام در عملیات بیت‌المقدس است ماندگار شد و اکنون به برکت خون شهدای گرانقدر و حماسه رزمندگان، جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه ایثارگری و رشادت رزمندگان، در طول تاریخ ماندگار است تصریح کرد: روحیه و فرهنگ جهادی انقلابی که در 8 سال دفاع مقدس متبلور بود باید در جامعه ترویج و توسعه یابد.

وی تقویت روحیه جهادی و انقلابی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: خدمت جهادی و انقلابی در مسیر فرهنگ و اهداف شهدا یکی از رسالت‌ها و  وظایف مدیران است چراکه حیات جامعه اسلامی نشات گرفته از ایثار و شهادت است که انسان‌های بسیاری با ایثار جان و مال خود حیات جامعه اسلامی را تضمین کردند.

معاون استاندار بوشهر پیروزی در همه جبهه‌ها در برابر استکبار جهانی و ایادی آن منطقه را نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس دانست و افزود: تبیین حماسه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس از جمله عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر یک ضرورت است.

ایرانی با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد در استان بوشهر اعلام کرد: در این راستا به مناسبت گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی با مشارکت نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

وی آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حماسه آزادسازی خرمشهر را تبیین کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: نتایج پیام آزادسازی خرمشهر همبستگی بین رزمندگان شد.

سرهنگ علیرضا غریبی از برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان در سوم خرداد خبر داد و گفت: در سالروز فتح خرمشهر بیش از 600 برنامه در استان طراحی شده است.

اجتماع 30 هزار نفر از بسیجیان و سپاهیان تهران‌ به‌مناسبت چهل‌سالگی آزاد‌سازی خرمشهر جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین: فتح خرمشهر عزت ایران اسلامی را احیا کرد یادواره شهدای ورزشکار استان فارس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود

وی برگزاری صبحگاه مشترک، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا اجرا برنامه‌های فرهنگی، برگزاری نشست جهاد تبیین، رونمایی از طرح‌ها و کتاب‌های دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد اعلام کرد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر عملیات بیت المقدس استاندار بوشهر حماسه رزمندگان سال دفاع مقدس استان بوشهر فتح خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد