Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید با مردم بودن و برای مردم کار کردن از ویژگی های روحانیون باشد، گفت: معرفی شهدای روحانی موجب زنده نگه داشتن مسیر شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه و اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه روحانیون نباید از فرصت‌های موجود غافل شوند، گفت: علما باید در حوزه‌های علمیه باید سرمایه‌های علمی و معنوی خود را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید در مرحله نخست به دنبال کسب علم حقیقی باشند، گفت: تا زمانی که انسان فقیه نباشد و به خودسازی نرسد نمی‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: مردم امروز از مسئولان انتظار دارند که زندگی مرفه‌ای داشته باشند و درگیر گرانی و مشکلات مالی نباشد و مسئولان نیز باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت رابطه میان روحانیت و مردم خاطرنشان کرد: خدمت به مردم موضوع مهم دیگری است که طلاب نباید از آن غافل شوند، روز قیامت به علما پاداشی داده می‌شود اما به فردی که هم علم داشته باشد و هم به مردم خدمت کرده باشد بیشتر پاداش داده می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی تفقد در دین، خدمت به مردم و جهاد را از رسالت‌های مهم طلاب برشمرد و گفت: اگر روحانیون در این حوزه‌ها ورود کنند می‌تواند نظام اسلامی را به سمت اهداف مورد نظر هدایت کرده و سعادت آخرت خود را نیز رقم بزنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به نقش شهدای روحانی در دفاع مقدس گفت: معرفی شهدای روحانی به مردم موضوع مهمی است که می‌تواند موجب زنده نگه داشتن مسیر شهدا باشد.

وی برگزاری کنگره شهدای روحانی را کاری بزرگ دانست و عنوان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی در ادامه دادن مسیر شهدا تاثیر گذار است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم همه زحمت انقلاب اسلامی را کشیده‌اند، عنوان کرد: ما باید به فکر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر