Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، اکبر صوتی از مهرماه سال ۱۳۹۹ درگیر بیماری و در نهایت هفته گذشته با توجه به شدت گرفتن بیماری در بیمارستان آریا تهران بستری شد و بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ماه درگذشت.

به گفته دختر استاد اکبر صوتی مراسم خاکسپاری این هنرمند پیشکسوت طبق وصیت‌نامه‌اش فردا ۳۰ اردیبهشت ماه در کرمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت فقدان این هنرمند پیشکسوت را به خانواده گرامی‌شان، هنرمندان پیشکسوت، اهالی هنر و مردم ایران تسلیت عرض می‌کند.

استاد اکبر صوتی پیشکسوت هنر مشبک متولد ۱۳۰۸ در کرمان است و تاکنون بیش از ۱۵۰ نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است.

صوتی بیش از ۷۵ سال از عمر خود را به تولید ۳۰۰ اثر از جمله تصاویر پیامبران و بزرگان ایران‌زمین و مشاهیر و مفاخر جهان را گذرانده است که ۱۲۵ اثر آن در موزه برج آزادی تهران و ۱۸۵ اثر نیز در موزه هرندی کرمان به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 5493970

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه هنرمندان پیشکسوت هنرمند تجسمی درگذشت چهره ها تئاتر ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سینمای مستند سازمان سینمایی کنسرت موسیقی اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر شهر سازمان صداوسیما موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان اکبر صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش خبرنگار مهر، جواد افشارمنش، عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متأسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.

وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6097666

دیگر خبرها

  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی