Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:34:10 GMT

۳۴ جلد کتاب در راستای معرفی شهدای روحانی تدوین شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۸۱۲۴

۳۴ جلد کتاب در راستای معرفی شهدای روحانی تدوین شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی روز چهارشنبه ۴ خرداد در مصلی قدس قم برگزار می‌شود و رئیس جمهور نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

حاج صادقی گفت: همزمان با برگزاری این مراسم، خانواده‌های معظم شهدای روحانی سراسر کشور نیز با حضور در حوزه‌های علمیه استان‌ها با این مراسم همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش برنامه‌ها و نشست‌های مختلفی قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی تاکنون برگزار شده است افزود: تاکنون ۷۱۰ یادواره در شهرستان‌ها و ۵۵ کنگره شهدای روحانی نیز در سطح استانی برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ستاد کنگره شهدای روحانی ۳۴ جلد کتاب در راستای معرفی شهدای روحانی تدوین کرده که برای هر شهید روحانی ۳ صفحه در نظر گرفته است.

حاج صادقی اضافه کرد: کتابی تحت عنوان پیام شهدا با محوریت سیره و توصیه شهدای روحانی، ۱۰ جلد کتاب صوتی و ۱۱۷ جلد کتاب دیگر نیز در راستای برپایی این کنگره آماده شده است.

وی با بیان اینکه روحانیت در تمامی عرصه‌ها رسالت خود را ایفا کرده که عرصه جهاد و شهادت از جمله آنها است افزود: حضور روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل نشان می‌دهد که این قشر میدان دار بوده و نتیجه آن نیز این بوده است که روحانیت از سایر اقشار آمار شهید، جانباز و آزاده بیشتری داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حوزه علمیه، روحانی بودن و درجه تحصیلی تعداد ۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس را تأیید کرده و بنیاد شهید نیز اسناد مربوطه را تأیید کرده است.

حاج صادقی ادامه داد: بسیاری از طلبه‌ها نیز در دفاع مقدس حضور داشتند و به شهادت رسیدند که بدون لباس روحانیت و با اسم اقشار دیگر اعزام شده بودند که این آمار نیز در بین ۴۰۰۰ شهید نیامده است.

کد خبر 5494062

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله حاجی صادقی قم شهدای روحانی بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی آمار کرونا ویروس کرونا تنظیم بازار خراسان رضوی مشهد گرد و خاک شهدای روحانی حاج صادقی جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر