Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد خیابانی مدعی شد که فصل آینده امیر قلعه نویی سرمربی مس رفسنجان خواهد بود

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان به صحبت های امروز (29 اردیبهشت) جواد خیابانی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، صبح امروز جواد خیابانی، مجری باتجربه صدا و سیما در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه در اظهارنظری عجیب مدعی شد در یک جلسه‌ شنیده که امیر قلعه‌نویی، سرمربی باشگاه گل‌گهر فصل آینده هدایت مس رفسنجان را برعهده خواهد داشت! این اظهارنظر با واکنش معاون فنی باشگاه صنعت مس رفسنجان مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیزاده با گلایه از صحبت‌های کاملا نادرست جواد خیابانی گفت:

واقعا نمی‌دانم باید جه چیزی بگویم. من از آقای خیابانی به عنوان یک مجری باتجربه تعجب می‌کنم. ما همین چند روز قبل با آقای ربیعی برنامه‌های فصل بعدمان را بستیم و کارمان را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده آغاز کردیم. فکر می‌کنم دیگر همه ایران می‌دانند که ما یک فصل دیگر با آقای ربیعی قرارداد داریم. ایشان در سال‌های حضورشان در مس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و هیچ دلیلی ندارد این همکاری موفق ادامه نداشته باشد. ما ایشان را حفظ کردیم و از حالا به رقم زدن اتفاقات بهتر برای تیم مس و شهر رفسنجان فکر می‌کنیم. حالا من نمی‌دانم چرا یک مجری مثل آقای خیابانی باید درست در روزی که تیم ما یک بازی مهم با صنعت نفت دارد، بیاید و چنین حرفی را بزند. برای من جالب است که بدانم آقای خیابانی کجا شنیده که قرار است آقای قلعه نویی به باشگاه مس ییاید. احتمالا این حرف را در کوچه و خیابان شنیده چون ما در باشگاه‌مان تکلیفمان را برای فصل آینده خیلی وقت است که مشخص کرده‌ایم و به هیچ وجه سرمربی موفق‌مان را از دست نخواهیم داد.

علیزاده ادامه داد:

آقای قلعه‌نویی مربی بنده بوده‌اند و برای همه ما عزیز و قابل احترام هستند اما ما سرمربی داریم و از همکاری با ایشان هم بسیار راضی هستیم. به نظر من حتی خود باشگاه گل‌گهر هم بابت این اظهارنظر عجیب گلایه‌مند و ناراحت خواهد بود چرا که چند روز پیش از رسانه باشگاه گل گهر تمدید قرارداد آقای قلعه‌نویی اعلام شد و همچنین در شرایطی که هنوز سه بازی حساس دیگر تا پایان رقابت‌های این فصل باقی مانده، درباره سرمربی این باشگاه هم اظهارنظر غیرواقعی انجام شده است. آقای خیابانی! باشگاه ما در سایه و بدون حاشیه دارد کار می‌کند و موفقیت‌هایش مورد تحسین تمام اهالی فوتبال قرار گرفته؛ عجیب است که یک مجری با تجربه شما چنین حرفی را بدون منبع و تنها براساس شنیده‌های کوچه و خیابانی روی آنتن زنده تلویزیون بیان می‌کند. من می‌دانم این حاشیه‌سازی‌ها از کجا آب می‌خورد اما مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد برای باشگاه موفق مس رفسنجان بیشتر از این حاشیه‌سازی شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اکوادور، دومین حریف تدارکاتی ایران در کانادا علی علیپور به ژیل ویسنته پرتغال پیوست / رسمی لوکا مودریچ: سخت ترین کامبک رئال مادرید؟ دیدار مقابل منچسترسیتی تبریک بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به آینتراخت فرانکفورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای خیابانی جواد خیابانی مس رفسنجان فصل آینده قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران