Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:01:11 GMT

یک محکوم به قصاص پس از ۷ سال بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۵۳۹

یک محکوم به قصاص پس از ۷ سال بخشیده شد

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: با جلب رضایت اولیای دم پس از ۷سال یک محکوم به قصاص پای چوبه دار بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایمان شهسواری از جلب رضایت اولیای دم پس از گذشت ۷سال از وقوع قتل خبر داد و گفت: متهم این پرونده در سال ۱۳۹۴ به دلیل ارتکاب قتل عمدی روانه زندان شده است.

وی با اشاره به این‌که با گذشت از قصاص محکوم علیه به یک انسان زندگی دوباره بخشیده شد، ادامه داد: با این اقدام خداپسندانه موجبات شادمانی خانواده محکوم فراهم شده و همچنین این اقدام سبب اصلاح زندانی و بازگشت مجدد وی به آغوش خانواده و اجتماع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: جلب رضایت اولیای دم در این پرونده با تلاش و پیگیری‌های مصلحین وحکمین قرآنی ،کانون بسیج حقوقدانان، شورای حل اختلاف زندان ،کمیته صلح وسازش به ویژه قاضی اجرای احکام  و نیز مسئولین و کارکنان زندان رفسنجان با نگاه اخلاقی و معنوی و تاسی از سیره اهل بیت (ع) و نظر به اینکه گذشت از ارزش‌های دینی و نشانه تقوی الهی است، حاصل شده است.

دادستان عمومی وانقلاب رفسنجان به نحوه اعلام رضایت اولیای دم نیز اشاره کرد و گفت: اولیای دم این پرونده در زمان اجرای حکم قصاص در حالی که طناب دار بر گردن ایشان آویخته بود بعد از حدود۷ سال از خون مقتول  گذشتند و متهم این پرونده از قصاص رهایی یافت.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اولیای دم چوبه دار محکوم به قصاص دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان رضایت اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...