Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب سرباز روز نهم که به زندگی شهید صدرزاده می‌پردازد، با حضور شهید صدرزاده و در غرفه انتشارات راه‌یار رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  رونمایی از کتاب سرباز روز نهم که به زندگی شهید صدرزاده می‌پردازد، با حضور شهید صدرزاده و در غرفه انتشارات راه‌یار در ٢٨ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پدر شهید با اشاره به کتاب گفت: در کتاب کیوآرکدهایی تعبیه شده‌اند که مستنداتی از زندگی شهید را در دید مخاطبین قرار می‌دهد. مستنداتی چون فبلم عابدان کهنز که به مسجد محله او پرداخته و اردویی با نوجوانان محله که شهید همراه با آنان بوده است.

او گفت‌: بیش از ۴٠ کیوآرکد در کتاب تعبیه شده که به جز فیلم، بخشی از گفتار شهید و برادر او را در معرض دید، قرار می‌دهد. این کیو‌ارکد‌ها باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود و آنها را بیشتر به زندگی او پیوند می‌دهد. استفاده از کیوآرکد‌ها خیلی سبک‌تر و راحت‌تر از فرمت کتاب است و همین باعث راحت‌تر خوانده شدن کتاب خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کتاب  «قرار بی‌قرار» نیز به صورت صوتی تهیه شده است، کتابی که مرتضی و مصطفی با یکدیگر  قسمتی از آن را شروع کرده بودند.

پدر شهید با اشاره به کتاب  «مکتب صدرزاده» گفت: ما صاحب مکتب نیستیم و تنها ادامه‌دهنده مکتب پیامبر هستیم و ایراداتی که وجود دارد، به جلد کتاب برمی‌گردد و به نویسنده ارتباطی ندارد.

او با اشاره به‌عنوان کتاب گفت: اسم کتاب از آن رو  «سرباز روز نهم» گذاشته شده که مصطفی در کودکی و در طی تصادفی، مادرشان او را در روز تاسوعا، تحت پرچم و سرپرستی حضرت ابالفضل قرار می‌دهد و در روز تاسوعا نیز به دیدار حصرت می‌رود و شهید می‌شود.  

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی پدر فرهنگ و هنر مسجد برنا سرباز روز نهم شهید صدرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر