Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در بیست و یکمین همایش سراسری دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی باعث ایجاد امنیت، آسایش و رفاه برای مردم می‌شود و امروز با انتخاب مردم، دولتی مردمی مستقر است که در شرایط خاص مشغول فعالیت شده و تصمیم دارد اقداماتی شجاعانه و مدبرانه انجام دهد تا منافع ملی و مردمی را تامین کند و همانطور که این دولت انقلابی در بحث سلامت توفیقات بزرگی داشته و انتظارات و امید را در بطن جامعه مضاعف کرده است، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات با اشاره به فضاسازی رسانه‌های معاند در پی اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار داشت: دشمنان با استفاده از فضای رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناآرامی و خدشه به امنیت کشور بودند که با هوشیاری، همکاری و همراهی تحسین برانگیز مردم و هشدارها و اقدامات به موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و هماهنگی دستگاه قضایی، توطئه‌های آنان خنثی شد، اما ایجاد ناآرامی و ضربه به امنیت کشور همچنان جزو برنامه‌های جنگ ترکیبی دشمن است.

خطیب با اشاره به دستگیری دو فرانسوی که اخیرا توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند، گفت: دو فرد فرانسوی بازداشت شده توریست نبودند، ما از قبل به اطلاعاتی پیرامون آن‌ها دست یافته بودیم و از لحظه ورود به کشور آن‌ها دقیقا تحت نظر بودند. این افراد به محض ورود، قرارهای تشکیلاتی با چند کانون و محفل غیرقانونی و سابقه دار برگزار کردند. طبق مستندات موجود، این دو فرانسوی به دنبال ایجاد ارتباط تشکیلاتی بین کانون‌های غیرقانونی و آشوبگر بودند که با اتخاذ پوشش‌های صنفی، اهداف گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی را دنبال می‌کردند. 

وی ادامه داد: براساس اطلاعات موثق برخی از عناصر کانون‌های غیرقانونی مورد نظر با گروهک‌های تروریستی شناخته شده و برخی جواسیس شناسایی شده خارج نشین متصل بودند که به زودی اطلاعات بیشتری درخصوص این پرونده منتشر خواهد شد.

وزیر اطلاعات همچنین درخصوص احمدرضا جلالی گفت: جاسوسی جلالی برای رژیم صهیونیستی موضوعی اثبات شده و حکم اعدام او کلیه مراحل قضایی را طی کرده است. دولت سوئد به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا، مدتی پس از بازداشت و محاکمه جلالی به صورت غیرقانونی آقای حمید نوری هموطن ما را در سوئد بازداشت، بلکه به نوعی گروگان گرفت.

وی افزود: از اتفاقات عجیب این بود که دولت سوئد پس از بازداشت این جاسوس در ایران به او اقامت دائم داد و پس از محاکمه و صدور حکم اعدامش به وی تابعیت سوئدی داد و از آن پس به عنوان شهروند این کشور از او حمایت کرد و اطلاع داریم که سوئدی‌ها با طراحی رژیم صهیونیستی و آمریکا موضوع جلالی را پیگیری می‌کنند و حمید نوری را با توطئه و سناریوی گروهک تروریستی منافقین به گروگان گرفته اند. در مورد جلالی نیز به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

 خطیب با بیان اینکه دادستان‌ها متصدی حقوق عامه و حقوق شهروندی هستند، گفت: قاعدتاً با اخلالگران نظم و امنیت کشور و محرکین و کسانی که به نوعی برای تجمعات و اعتراضات غیرقانونی و تخریب‌ها برنامه ریزی می‌کنند برخورد قانونی را اعمال می‌کنند.

جزئیات تازه از اعترافات و چگونگی جذب «احمدرضا جلالی» توسط موساد | نقش جلالی در انتقال اطلاعات شهیدان علیمحمدی، شهریاری و ۳۰ نخبه ایرانی به موساد چگونگی ورود دو گردشگر فرانسوی به ایران برای جاسوسی و دستگیری آنها | این دو فرانسوی در ایران چه کردند؟ نرگس منصوری حین فرار از کشور دستگیر شد | ماموریت منصوری چه بود؟ کد خبر 677577 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت اطلاعات جاسوسی ایران و سوئد دادستانی تروریسم در ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت اطلاعات جاسوسی ایران و سوئد دادستانی تروریسم در ایران وزیر اطلاعات دو فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله

مدیرعامل بیمارستان رضوی مشهد ضمن تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله، گفت: اسناد حداقل ۱۰ سال در بیمارستان می‌ماند. تاریخ درج شده در برگه انتشار یافته جدید است و ما حق امحای این اسناد را نداریم. امحای اسناد نیز پس از ۱۰ سال و تحت نظارت صورت می‌گیرد و این اسناد به خمیر تبدیل خواهند شد.

به گزارش ایسنا؛ چندی پیش و در فضای مجازی اخباری مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله با عنوان صورت هزینه درمان بیمه دی و بیمارستان رضوی که حاوی اطلاعات بیماران بود انتشار یافت و حواشی‌ای را ایجاد کرده بود. در متنی که به همراه تصویر اطلاعات بیمار منتشر شده بود، آمده بود: «برای پرینت‌های حسابداری کاغذ یک‌رو سفید خریدم، ۹۰۰هزار تومان، ۳۵ کیلو کاغذ باطله. شوکه شدم وقتی دیدم همه کاغذها اطلاعات بیماران یکی از معروف‌ترین بیمارستان‌های مشهده!!! حریم خصوصی مریض چه‌قدر بی‌ارزشه؟ از اطلاعات دقیق بیماری تا شماره ملی و آدرس کاربر، پزشک.»

در همین راستا و باتوجه به حساسیت موضوع، ایسنا با مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت‌وگویی انجام داد.

دکتر محسن محور، ضمن تکذیب خبر منتشر شده، اظهار کرد: بخشی از پرونده بیمارانی که بستری می‌شوند، در بیمارستان مانده و بخشی دیگر به بیمه‌ها ارجاع می‌شود. آنچه در بیمارستان می‌ماند، باید حداقل ۱۰ سال در محل بیمارستان بایگانی شود و پس از این مدت امحای این اسناد تحت نظارت سازمان اسناد و کتابخانه‌های کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بعضی اسناد مثل IVF و اسناد نگهداری جنین سال‌ها در بیمارستان بماند، یادآور شد: ما حق امحای این پرونده‌ها را نیز نداریم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با تاکید بر اینکه آن برگه به هیچ وجه از بیمارستان رضوی خارج نشده است، گفت: بیمارستان رضوی یکی از بیمارستان‌های پرهزینه کشور است؛ هزینه این بیمارستان فقط در اسفندماه ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است. بیمارستان رضوی در حال ساخت یک مرکز ناباروری بوده و برای این مرکز چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. همچنین ما در دهه کرامت ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهیم کرد؛ بنابراین بیمارستان رضوی با این هزینه‌کرد بالا آنقدر مشکل ندارد که بخواهد کاغذ را به صورت کیلویی بفروشد.

محور ضمن تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن اسناد بیماران در قالب کاغذهای یک رو سفید و باطله، خاطر نشان کرد: اسناد حداقل ۱۰ سال در بیمارستان می‌ماند. تاریخ این برگه جدید است و ما حق امحای این اسناد را نداریم. امحای اسناد نیز پس از ۱۰ سال و تحت نظارت صورت می‌گیرد و این اسناد به خمیر تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه بیمه دی نیز نمی‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد، تصریح کرد: در این راستا نیز به جهت روشن شدن کامل وضعیت جلسه‌ای با بیمه دی خواهیم داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله