Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع رسانه ای فاش کردند که مقاومت فلسطین در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که اجازه برپایی راهپمایی پرچم را به شهرک نشینان صهیونیست نخواهد داد.

پیشتر روزنامه صهیونیستی «معاریو» اذعان کرد که مقامات این رژیم به دلیل صدور مجوز برگزاری راهپیمایی پرچم در اوایل خردادماه، نسبت به تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی بسیار نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این روزنامه اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی نگران تشدید تنش و درگیری مجدد در قدس اشغالی به سبب برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در محله باب العامود هستند.

در همین راستا قابل ذکر است که مقامات رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کردند که امسال اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم را به شهرک‌نشینان در محله باب العامود و بخش قدیمی قدس اشغالی در روز ۲۹ ماه جاری (۸ خردادماه) خواهد داد.

در صورت برگزاری این راهپیمایی در محله‌های فلسطینی‌نشین قدس، احتمال تشدید درگیری‌های بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها بسیار زیاد خواهد بود.

کد خبر 5494173 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی تل آویو روسیه فلسطین ناتو ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی اوکراین فنلاند عراق سوئد لبنان مسکو انتخابات 2022 لبنان سوریه ترکیه برگزاری راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان