Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@11:31:58 GMT

ماجرای بیلبورد جنجالی/فروش مرغ و گوشت با اقساط ۲ماهه! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۱۷۰

ماجرای بیلبورد جنجالی/فروش مرغ و گوشت با اقساط ۲ماهه! +عکس

این تصویر در فضای مجازی حاشیه ساز شد و برخی آن را بهانه تمسخر طرح جدید در اصلاح یارانه‌ها کردند.

شهرداری: به ما ربطی ندارد

حامد سلطانی سخنگوی شهرداری مرکزی یزد، اظهار کرد: مدیریت بیلبوردهای شهری به دو صورت برون سپاری (توسط بخش خصوصی) و سازمانی(توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری) انجام می شود.

وی با بیان این که آگهی فروش چکی مرغ در بیلبوردهای واگذار شده به بخش خصوصی واگذار شده گفت: مسئولیت تایید محتوا به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشاد: محتوا قانونی است اما در زمان نصبش بی سلیقگی شده

 احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم اظهار کرد: این آگهی توسط واحد ارزیابی و تایید محتوای اداره کل تایید شده ولی به دلیل شرایط کنونی قیمت و عرضه مرغ در استان قرار شده این بیلبورد از منظر شهری حذف میشود.

احمد شبانی مسئول نظارت و تایید محتوای تبلیغاتی اداره کل ارشاد یزد هم در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: محتوای این بیلبورد به لحاظ قانونی مشکلی نداشته است.

وی افزود: مراحل تایید محتوا قبل از گرانی مرغ و شرایط کنونی عرضه این محصول انجام، ولی متأسفانه در نحوه نصب و زمان انتشار آن بی سلیقگی شده است.

شبانی در پایان گفت: با دستور مدیرکل ارشاد یزد قرار است این بیلبورد از سطح شهر جمع آوری شود.

به اساس این گزارش، پس طرح اصلاح یارانه‌های کالاهای اساسی و پرداخت ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر در دهک‌های کم درآمد، اقشار ضعیف از فقر مطلق فاصله گرفتند. دهک های ضعیف جامعه با پرداخت کمک هزینه معیشت مبلغ مایحتاج گوشت و مرغ مصرفی خانوار را به طور مستقیم دریافت می‌کنند./همشهری آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: بیلبورد جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود