Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:35:56 GMT

دشمنان نفود سایبری را در دستور کار خود قرار داده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۲۲۵

دشمنان نفود سایبری را در دستور کار خود قرار داده‌اند

داود اسدیان روز پنجشنبه در سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا نیازمند توجه به حوزه سایبری و پدافند غیرعامل ضروری است و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌ها را بسیج کرد.

وی بیان کرد: با مرور منشور گام دوم انقلاب می توان اهمیت آسیب‌شناسی و آفت‌شناسی و زمینه‌های نفوذ را متوجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار مراغه خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های این‌چنینی فرصت ارزشمندی برای شناخت ظرفیت و بررسی راه‌های مقابله و ریشه‌کنی آسیب ها است.

وی تاکید کرد: با برگزاری همایش ملی پدافند سایبری به دنبال این هستیم که نتایج و یافته های آن را دسته بندی کنیم تا دستگاه‌های متولی و کل جامعه از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز در این مراسم اعلام کرد: در عصر ارتباطات و فضای مجازی هستیم و هرکس در این عرصه موفق عمل کند پیشرفت شایانی خواهد داشت.

«محمدرضا ولیلو» اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در زمینه پدافند سایبری ورود کرده و ۲ کنفرانس موفق قبلی را برگزار کردیم و امروز سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا مجوز فصلنامه مطالعات حقوقی فضای مجازی را در ۱۷ آبان سال گدشته برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه دریافت کردیم.

ولیلو دانشگاه آزاد اسلامی مراغه را قطب حقوقی کسور دانست و گفت: در همین راستا کلینک حقوقی زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مراغه تاسیس کردیم.

وی در این مراسم از مسئولان سازمان پدافند غیرعامل خواست تا عنوان قطب علمی قرارگاه سایبری کشور را برای دانشگاه آزاد مراغه اعطا کنند.

به گزارش ایرنا «پدافند سایبری و پاندمی کوئید ۱۹» محور ویژه سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری به شمار می‌رود. 

دو کنفرانس پیشین نیز طی سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شده بود و برگزاری سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری با تاخیر به دلیل شرایط کرونایی و در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه کار قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه سه هزار دانشجو و ۱۱۰ عضو هیئت علمی تمام وقت دارد که در ۹ رشته مقطع دکتری، ۴۱ رشته کارشناسی ارشد و ۴۸ رشته کارشناسی در حال تحصیل و تدریس هستند.


برچسب‌ها آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است