Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@12:03:02 GMT

گلایه های ادامه دار غرفه داران کوه گل سی سخت در نبود اینترنت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۹۲۷۵

گلایه های ادامه دار غرفه داران کوه گل سی سخت در نبود اینترنت

نبود اینترنت در غرفه های منطقه گردشگری کوه گل سی سخت را تعطیل کرد تا فرماندار دنا درصدد عملی کردن وعده های خود برای اینترنت در این منطقه گردشگری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس سی سخت در ۳۵ کیلومتری مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در کوهپاه های دناواقع شده است که دارای طبیعتی بکر و توریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه گردشگری کوه گل سی‌سخت دارای بزرگترین تعاونی مردمی کشور است که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از سراسر کشور است، شروع ویروس کرونا باعث شد منطقه گردشگری کوه گل همانند سایر نقاط گردشگری تعطیل شود و درب آن بر روی گردشگران بسته شود اما در سال جاری  با توجه به افول ویروس کرونا حضور مسافران به این منطقه گردشگری چندین برابر شده است.

نبود اینترنت جهت استفاده از دستگاه کارت خوان غرفه های منطقه گردشگری کوه گل سی سخت را تعطیل کرده و این موضوع  برای مسافران و فروشندگان سوغات محلی مشکلات زیادی به وجود آورده است.

تمامی غرفه داران و سوغات فروشی ها گلایه دارند که به دلیل جواب ندادن دستگاه کارت خوان بیشتر اجناس خود را به صورت قرضی به مسافران داده اند و معلوم نیست که پولی به حسابشان واریز کنند و همین موضوع سبب ضرر و زیان های مادی برای آنها می شود. 

موردی دیگر اینکه طی چند روز گذشته چندین مصدوم و بیمار در کوه گل روی دست ماند که برای تماس با اورژانس مجبور می شدند تا نزدیکی شهر آمده آنگاه بتوانند تماس برقرار کنند که این مشکل زیبنده یک منطقه گردشگری پر آوزه مثل کوه گل نیست.

گفتنی است در 12 اردیبهشت ماه فرماندار دنا وعده هایی برای حل مشکلات اینترنت در کوه گل شهر سی سخت داده بود اما عدم حل  مشکلات اینترنت سبب گلایه های غرفه داران شده  و اقدام اثر گذاری در این خصوص توسط فرماندار دنا  مشاهده نشده است(سابقه خبر را اینجا بخوانید) 

لازم به ذکر است در ایام تابستان شهروندان سی سخت با فروش محصولات و تولیدات باغی و سنتی خود در کوه گل سی سخت کسب درآمد می کنند اما نبود اینترنت سبب ایجاد مشکلات مختلف برای کسب کار آنها شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه گردشگری کوه گل کوه گل سی سخت نبود اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری