Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را دارد، با شکست تاراز قزاقستان به عنوان نخستین فنیالیست بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین دیدار این مرحله و در گروه چهار تیم برتر که برای رتبه‌‌های اول تا چهارم با هم بازی می‌کنند، تیم‌های پیکان ایران و تاراز قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند. اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی و سعید معروف بازیکنان شروع کننده برای تیم پیکان در این مسابقه بودند. پیکانی‌ها در ست نخست این دیدار به نوعی برابر تاراز غافلگیر شدند و نتیجه ست را ۳۶ بر ۳۴ به حریف واگذار کردند که طولانی ترین ست از نظر زمان و امتیاز در این رقابت‌ها بود.   شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ادامه مسابقات در سه متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا به عنوا نخستین تیم فینالیست جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا معرفی شوند. در ابتدای ست دوم پوریا فیاضی به جای زرینی در شروع مسابقه به میدان آمد. دو هزار تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نظاره‌گر تلاش پیکانی ها برای شکست حریف بودند و در هر لحظه آنان را در این مسیر همراهی کردند.   محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز از جمله تماشاگران ویژه این دیدار جذاب بودند. فهد اسماعیل از قطر و حشام بکر گادیا از عراق به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.   از دقایقی دیگر تیم مقاومت شهداب یزد نیز در گروه چهار تیم برتر مسابقات به مصاف سانتوری ژاپن خواهد رفت که برنده این دیدار در دیدار نهایی حریف پیکان تهران خواهد بود.   همچنین نیمیر عبدالعزیز با کسب ۲۸ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم تاراز نیز انولبک کانیبک اولو با ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن شد. عبدالعزیز در دیدار پیکان با اربیل در مرحله یک چهارم نهایی نیز امتیازآورترین بازیکن بود.   تیم پیکان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۹ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۸ پوئن در حمله، ۱۱ امتیاز در دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده قزاقستان بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای دومین بار به فینال رسید

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک با شکست استرالیا یک به فینال رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ آغاز شد و امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نویی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

کد خبر 750688

دیگر خبرها

  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی