Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@01:21:47 GMT

وزیر راه و شهرسازی: دولت به دنبال شهرسازی است نه خانه سازی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۰۲۲۲

وزیر راه و شهرسازی: دولت به دنبال شهرسازی است نه خانه سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محل آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۰هزار مسکن ملی اظهار داشت:طبق وعده ای که دولت داده است و طبق قانون در طول ۴سال ۴میلیون مسکن ساخته ‌خواهد شد.

قاسمی گفت: خانه سازی در ایران به طور طبیعی بیش از یک سال طول می‌کشد به همین دلیل وبرای عمل به وعده دولت طرح ملی مسکن را در دو قسمت دوملیون واحدی اجرا خواهیم کرد که هم اکنون عملیات اجرایی یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد آغاز شده و مابقی تا شهریور ماه آغاز خواهد شد

وزیر راه خاطرنشان کرد: در سفر روز جمعه رییس جمهور به استان عملیات اجرایی ساخت ۴۰هزار مسکن ملی در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که از این تعداد۱۰هزار واحد مربوط به شهر گلمان است که با توجه به واریزی مردم ساخت ۱۸۰۰واحد فردا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی افزود:با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم نیازهای عمومی این پروژه از جمله مدرسه و پارک و ورزشگاه و مسجد را خود برعهده خواهد گرفت تا شاهد نواقص طرح‌های گذشته نباشیم.

وزیر راه از تصویب شهرگلمان به عنوان شهر رسمی و مستقل طی هفته پیش رو خبر داد و گفت:نواقص موجود در این منطقه از جمله درمانگاه، کلانتری و ..به زودی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد