Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ تیم والیبال پیکان، عصر امروز پنجشنبه با برتری سه بر یک مقابل نماینده قزاقستان به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت. این مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

«سعید معروف» پس از برتری تیمش و در نشست خبری، اظهار کرد: با توجه به این که بازی‌ها ضربدری است، همه تیم‌ها برای برد به زمین می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تبریک به تیم تاراز که در ست اول استثنایی ظاهر شد این بازی برای ما خوب بود. باتوجه به اینکه در مرحله مقدماتی فشار کمتری را تحمل کرده بودیم، مناسب بود که با یک حریف خوب بازی کنیم و بازی را با اختلاف ببریم.

وی ادامه داد: بازی امروز نشان داد که همه تیم‌ها می‌توانند حریف سختی باشند اما نمی‌دانم چرا همه صحبت‌ها روی تیم ماست که در این تورنمنت قهرمان شود. میزبان مسابقات هستیم و باقی تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند و هر تیمی بیاید فینال جذابی در باشگاه‌های آسیا خواهد بود. قطعا بازی آسانی نه برای ما و نه برای تیم حریف خواهد بود.

معروف در پاسخ به این پرسش که آیا حضور بازیکنان بزرگ دنیا در این تورنمنت باعث تغییر نظر شما برای ادامه بازی در ایران نشده است، تصریح کرد: آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و ما نیاز داریم که شرایط لیگ به لحاظ سرمایه‌گذاری بهتر شود تا بتوان از بازیکنان خوب خارجی استفاده کرد. اما من نگفتم که دیگر در ایران بازی نمی‌کنم؛ از من پرسیدند آیا در لیگ بعد لژیونر خواهم بود یا در تیم‌های ایرانی بازی می‌کنم که گفتم سال بعد لژیونر خواهم بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره حضور تیم پیکان در باشگاه‌های جهان گفت: خیلی نمی‌توان لیگ ایران را با باشگاه های جهان مقایسه کرد که آیا می‌توانیم برویم یا نه؟ چه بازیکنانی می توانند حضور داشته باشند و تنها صحبت من این بود که روی کاغذ فشارها باید روی شهداب هم باشد چون قهرمان لیگ ایران بوده و نه تنها بازیکنان خوبی دارد بلکه سه بازیکن خوب خارجی هم اضافه کرده است. ما با تیم کاملی که داریم برای برد آمده‌ایم اما از الان برای صحبت درباره باشگاه‌های جهان خیلی زود است و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

«پیمان اکبری» سرمربی پیکان نیز در این نشست خبری، گفت: بابت جنگندگی به تیم خوب تاراز تبریک می‌گویم. این تیم به‌ویژه در ست اول هوشمندانه کار کرد. برنده ست اول تیم قزاقستان بود که خوب جنگید. بچه‌های من هم در مجموع بازی فوق العاده خوبی داشتند و انتظاراتی که داشتم را به خوبی برآورده کردند. به طرفداران باشگاه پیکان بابت صعود از این مرحله به دیدار فینال تبریک می‌گویم و منتظر هستیم که حریف فردای پیکان مشخص شود و با برنامه‌ریزی خوب بازی مناسبی برابر حریف داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دیدار با شهداب در آخرین روز مسابقات گفت: خوشحال می شویم که تیم دیگری از وطن به فینال راه یابد اگر این اتفاق رخ دهد، فینال تمام ایرانی می‌شود و امیدواریم بازی خوبی را شاهد باشیم که بینندگان لذت ببرند. ما هم بهترین عملکرد تیمی خود را داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه تیم پیکان در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ نایب قهرمان شد، گفت: شهداب بازیکنان خوبی دارد و ما هم تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و با خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقه را ترک کنیم.

اکبری حضور بازیکنان سطح اول جهان در دو تیم شهداب و پیکان را اتفاق خوبی برای پیشرفت والیبال ایران دانست و گفت: اگر این کار را دو تیم انجام نمی‌دادند این کیفیت در مسابقات تهران رخ نمی‌داد. اکثر تیم‌ها لژیونر دارند و این اتفاق برای رشد والیبال ایران فوق العاده خوب است.

وی درباره احتمال قضاوت داوران ایرانی در فینال گفت: درباره داوران ایرانی ما تاثیرگذار نیستیم. داوران ایران جز خوب‌های آسیا هستند و هر تصمیمی درباره داوری بگیرند، مشکلی نداریم.

سرمربی تیم پیکان درباره مصدومیت انگاپت هم گفت: این بازیکن دچار کشیدگی شده که باید پزشک ببیند و بعد اطلاعات جدید در این زمینه به هواداران بدهیم. فعلا نمی توان نظری داد.

اکبری در ادامه این نشست خبری از حسین معدنی یادی کرد و گفت: خدا این مربی زحمت کش والیبال را رحمت کند. بازیکن و مربی بزرگی بود و سال‌ها برای پیکان تلاش کرد. پیکانی‌ها همه تلاش می کنند که مدالی خوش رنگ به دست آید اما کار سختی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور بازیکنان شاخص پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان در صورت قهرمانی تیمش در آسیا، گفت: باشگاه پیکان تنها مدال باشگاه‌های جهان را دارد و بعد از آن این اتفاق رخ نداده است. خوشحالم از این بابت اما در مجموع باشگاه های جهان سطح بالایی دارد و بازیکنان این تورنمنت پیکان و شهداب نمی توانند در قهرمانی جهان شرکت کنند. ناچاریم با بازیکنانی با کیفیت فنی پایین‌تر از معروف، موسوی و انگاپت شرکت کنیم.

برچسب‌ها تیم فوتبال پیکان فدراسیون والیبال پیمان اکبری سعید معروف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان فدراسیون والیبال پیمان اکبری تیم فوتبال پیکان فدراسیون والیبال پیمان اکبری سعید معروف باشگاه های جهان بازیکنان خوب تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت