Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:09:16 GMT

زورمان به سپاهان نرسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۱۲۸۱

زورمان به سپاهان نرسید

سرمربی شهرخودرو گفت: زمانی که مقابل سپاهان بازی می کنید باید کاملا حواستان جمع باشد، هیچ چیز تیم ما با سپاهان قابل قیاس نیست و زورمان به آنها نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از اصفهان، داود سیدعباسی شامگاه ( پنجشنبه ۲۹اردیبهشت ماه) پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: مشکل ما خودمان هستیم، در این بازی بدترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول خوب نبودیم؛ اما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم. زمانی که مقابل سپاهان بازی می‌کنید باید کاملا حواس‌تان باشد. حق سپاهان این بود تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگد. به آنها تبریک می‌گویم، چرا که تیم خوبی هستند. زورمان به سپاهان نرسید، هیچ چیز تیم ما قابل مقایسه با سپاهان نیست.

 وی در خصوص وضعیت تیمش گفت: باید ببینید در این سال‌ها چه اتفاقاتی برای شهرخودرو افتاد. سیر نزولی شهرخودرو از ابتدای این فصل آغاز شد، اتفاقاتی که هر کدام تعیین کننده بود. تیم فعلی با آن تیم دو سال پیش که در آن کار می‌کردیم قابل مقایسه نیست. سیاست باشگاه تغییر کرده است، به استقلال بابت قهرمانی تبریک می‌گویم، اما سپاهان باید تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگید، سپاهان بایددر آسیا رقابت کند چون تیم بسیار قدرتمندی است. ما مقابل سپاهان بیشتر از بازی باستقلال اذیت شدیم.

تارتار گفت: بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند عصای دست‌مان باشند، اما باید بگویم شهرخودرو میلیون‌ها سال با تیم‌های لیگ برتری فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اصفهان بازی رقابت آسیا مقابل سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)