Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:07:11 GMT

من فرزند حجازی‌ام و بایدی برایم وجود ندارد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۱۴۸۳

من فرزند حجازی‌ام و بایدی برایم وجود ندارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند برایم تعیین تکلیف کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

* در پایان این مسابقه شهاب مرتضوی، هوادار مبتلا به سندروم داون استقلال وارد زمین شد و فرهاد مجیدی را به آغوش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صحبت‌های خود به مجیدی گفت که دوست دارم جام قهرمانی استقلال را بالای سر ببرد.

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری به سوال یک خبرنگار واکنش عجیبی نشان داد. وی به سوال آن خبرنگار پاسخ نداد و ترجیح داد خودش توضیحاتی را ارائه دهد.

مجیدی گفت: یعنی وقاحت تا چه حد؟ عکس کاپیتان تیم من را حذف می‌کنید. من هیچ وقت جواب خبرنگار آن برنامه را نمی‌دهم. با چه رویی این کار را کردید؟ غفوری کاپیتان تیم من است و شما اجازه ندارید این کار را بکنید. از شما عذرخواهی می‌کنم. من دوست نداشتم حرفی بزنم وگرنه خیلی حرف هست که می‌توانم بزنم؛ اما من موافقت نکردم. اگر دوست داشتید بعداً برای شما صحبت خواهم کرد، اما دوست دارم آخر فصل صحبت کنم و خیلی از مسائل را عنوان کنم. اینکه فشار بیاورید که باید فلان کار را بکنم معنی ندارد؛ باید نداریم. من فرزند حجازی هستم  و کسی نمی‌تواند به من بگوید باید به یک برنامه بروم؛ خواستم که بدانید!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فرهاد مجیدی استقلال آلومینیوم اراک ورزشگاه آزادی لیگ برتر وریا غفوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم