Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هفته گذشته جلسه‌ای به ریاست محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و مشارکت دبیران کل عضو جبهه برگزار شد، گفت: در این جلسه مسائل روز و برنامه‌های آینده مطرح شد و قرار است این جلسات همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرکدام از دبیران کل، برنامه خاص خود را دارند مانند جامعه اسلامی کارمندان و خود جبهه نیز چشم‌اندازی را برای برنامه‌های آینده خویش تعریف خواهد کرد، چرا که انتخابات مجلس را پیش‌رو داریم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از شرکت این جبهه در جلسات شورای وحدت که به هماهنگی جامعه روحانیت مبارز صورت می‌گیرد، خبر داد.

وی تصریح کرد: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

سجادی با اشاره به اینکه احزاب اصولگرا بعد از انتخابات مقداری کم‌کار شده‌اند، اظهار کرد: از آنجایی که وجود احزاب سیاسی لازمه مردم‌سالاری هر کشوری است، این موضوع باید جدی گرفته شود. زیرا مردم و فعالان سیاسی برای مشارکت در امور سیاسی تنها از کانال احزاب می‌توانند پیگیر شوند.

کد خبر 5494454

منبع: مهر

کلیدواژه: جبهه پیروان خط امام و رهبری محمدرضا باهنر شورای وحدت جامعه اسلامی مهندسین مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس ایران دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت علی بهادری جهرمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یارانه محمد باقر قالیباف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان