Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:21:05 GMT

آماده‌باش ناجیان غریق برای حضور در طرح‌های دریا

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۴۱۳

آماده‌باش ناجیان غریق برای حضور در طرح‌های دریا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد:  سوت ناجیان از ابتدای خرداد ماه امسال در طول سواحل مازندران شنیده می‌شود.

وی افزود: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می‌شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: باوجود اینکه ناجیان غریق بیش از ۹ ماه است منتظر دریافت حقوق سال گذشته خود هستند اما آمادگی کاملی برای حضور در ساحل دریا دارند؛ چراکه مهم این بود که ناجیان برای دل خودشان کار می‌کنند.

کریمیان یادآور شد: همانگونه که ناجیان غریق طی تعطیلات نوروز و عیدفطر به صورت داوطلبانه در سواحل استان مستقر شدند اکنون هم چشم انتظار آغاز طرح‌های دریا هستند.

به گزارش فارس، طرح‌های دریا هر سال از یکم خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت که امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه‌خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران طرح های دریا ناجیان غریق ساحل مازندران ناجیان غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه