Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا اله بداشتی گفت: با اجرای اصلاح یارانه‌ها منفعت کار به جیب تولیدکننده واقعی و حتی مصرف‌کنندگان واقعی هم می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمیدرضا اله بداشتی پنجشنبه شب در بازید از چند کارخانه در شهر صنعتی آمل با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن حل شده است، گفت: با وجود تولید روغن آن هم در برخی کارخانجات به صورت سه شیفته مشکل عرضه روغن در کشور نداریم، تولیدکنندگان در تولید روغن مصرفی مشکلی ندارند و به اندازه کافی مواد اولیه وجود بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با توجه به بازدید یکی از واحد تولیدی روغن خوراکی در آمل، اظهار کرد:علاوه بر تامین شهرستان برای شهرهای همجوار و حتی پایتخت نیز روغن مازاد تولید می شود، با توجه به حجم تولید در این بخش مشکلی وجود ندارد و التهاب اخیر در بازار نیز به قیمت‌گذاری روغن بوده که اکنون این مشکل رفع شد.  

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور واریز یارانه جدید را مطمئنا به نفع مردم و تولیدکننده دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح منفعت کار به جیب تولیدکننده واقعی و حتی مصرف‌کنندگان واقعی هم می‌رسد.

اله بداشتی ادامه داد: یکی از مساعدت بسیج کارگری و کارخانجات مازندران برای واحدهای تولیدی اتاق‌های اندیشه‌ورز است که با ارسال مسائل از سوی تولیدکنندگان و دعوت از تصمیم‌سازان این حوزه و مدیران استان به حل مسائل کمک می‌کند.

وی با تاکید بر نگاه دانش بنیان عنوان کرد: با توجه به نگاه دانش‌بنیانی در تولید و بازار محوری در تولیدات، واحد تولیدی موردنظر با مشکل بازار مواجه نیست، هم اکنون در تولیدات به خوبی ورود یافته و افزایش زیرساختی و اشتغال داشته است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور تمام تلاش بسیج کارگری و کارخانجات را رفع موانع تولید خواند و اظهار کرد: جلسات متعدد برای رفع موانع تولید، کمک بر رفع مشکلات واحدهای کوچک و متوسط  را دارد تا منشایی بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید شود.

وی تصریح کرد: تمام ظرفیت بسیج بر کمک واحدهای تولیدی، رفع موانع، تثبیت اشغال و بکارگیری از ظرفیت استانی برای رفع مشکلات است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج کارگری و کارخانجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند