Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی پورتو در طول فصل ۲۲-۲۰۲۱ نشان داد که در استفاده از موقعیت گل و البته ساخت پاس‌گل چه بازیکن سرآمدی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «گل پوینت» پرتغال در گزارشی به معرفی برترین‌های لیگ برتر پرتغال در فصل 22-2021 پرداخته است که نه‌تنها با عملکرد خوب‌شان در ذهن‌ها ماندگار شدند، بلکه در لحظات خاصی از بازی‌های این لیگ نقشی تعیین‌کننده برای تیم‌های‌شان داشته‌اند که یکی از این بازیکنان مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌خوانید؛ «پادشاهان پاس‌ گل در فصل 22-2021 لیگ برتر پرتغال، رافا سیلوا (15 پاس‌ گل)، فابیو ویرا (14 پاس گل)، پدرینیو (14 پاس گل) گل، مهدی طارمی (12 پاس‌ گل) و اوتاویو (11 پاس‌ گل) بوده‌اند اما بر اساس متغیرِ احتمال تبدیل شدن پاس پایانی به گل، مهدی طارمی از پورتو با امتیاز 10.2 پیشتاز این بخش (پاس‌گل) است.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به پادشاهان گلزنی آمده است: «شایستگی مهاجمان با چندین پارامتر سنجیده می‌شود که یکی از مهمترین آنها، نحوه استفاده آنها از موقعیت گل است که در طول یک فصل از آن سود می‌برند. داروین نونس از بنفیکا با 26 گل‌زده برترین گلزن لیگ برتر پرتغال در این فصل بود اما مهدی طارمی در این بخش دارای بیشترین ارزش بود و با به ثمر رساندن 20 گل باعث قهرمانی پورتو شد، به همین خاطر با 21.8 امتیاز در رده اول این رده‌بندی قرار می‌گیرد و داروین نونس با 19 امتیاز رتبه دوم را از آن خود می‌کند.

طارمی: پنالتی‌ها؟ تقصیر من نیست که مدافعان خطا می‌‌کنند

به گزارش تسنیم، طارمی 29 ساله این فصل در 47 بازی از رقابت‌های مختلف با به ثمر رساندن 24 گل و ثبت 17 پاس‌گل در رقابت‌های مختلف، نام خود را در بین بهترین مهاجمان اروپا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی مهدی طارمی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏