Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:34:09 GMT

دشمن افول کرده و به غروب خود نزدیک شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۲۷۱۶

دشمن افول کرده و به غروب خود نزدیک شده است

سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) درمورد اجر خانواده‌های شهدا به طور قطع کمتر از اجر شهیدان‌شان نیست، گفت: کسی که شهید می‌شود به آرزوی خود می‌رسد و آن‌هایی که می‌مانند، آرزوهای‌شان را برای خداوند هدیه می‌کنند و این ایثار بزرگ‌تری است.

به گفته او اصفهان صفحه زیبای شهادت، میدان و صحنه فداکاری، تجلی‌گاه وعده صادق الهی و جلوگاه روح بلند مردان و زنانی است که اگر قرن‌ها آرزو می‌کردند‌ای کاش در رکاب امام و ائمه اظهار (ع) در آن صحنه‌های سخت و غم انگیز بودند، در این سال‌های باشکوه مقاومت و جهاد به این وعده و آرزوی خود وفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان اصفهانی در بیت‌المقدس فاتحان خرمشهر بودند

سردار سلامی می‌گوید اصفهان سرزمین مردان و مردمان حماسه‌ساز است، کردستان از هزاران شهید اصفهانی خون رنگ است، به ویژه در سال‌های اول پیروزی انقلاب جوانان این دیار بودند که کردستان سربلند را از اسارت تجزیه‌طلبان وابسته با اجنبی نجات دادند؛ مردان اصفهانی بودند که در کنار سایر رزمندگان محاصره آبادان را شکستند و به فرمان تاریخی امام راحل جامه عمل پوشاندند، آن‌ها در طریق القدس بستان را آزاد کردند، در فتح‌المبین شوش و دزفول را از زیر آتش درآورند و در بیت‌المقدس فاتحان خرمشهر بودند.

فرماندهان شهید در اینجا آرمیده‌اند و شما مردم در اینجا آن‌ها را تا عرش بدرقه کردید، شهیدان کاظمی، خرازی، ردانی‌پور، علی رضائیان، میثمی و هزاران شهید سربلند متنعم در جوار حضرت حق هستند، آن‌ها در رمضان، خیبر، والفجر‌ها حماسه‌های جاویدانی آفریدند.

هر روز بخشی از سیاست دشمن در قبرستان ناکامی دفن می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن هر روز آرزوهایش را تشییع جنازه می‌کند و هر روز بخشی از سیاستش را در اثر استقامت شما مردمان در قبرستان تیرگی و ناکامی و شکست دفن می‌کند؛ آن‌ها می‌دانند که چگونه جوانانی از میان ما بر می‌خیزند و شمشیر جهاد بر کمر می‌بندند و خانواده و اهل بیت‌شان را به خداوند می‌سپارند و در سنگر‌ها می‌نشینند تا سیاست یک شیطان را با شکست مواجه کنند.

به گفته او بر اساس مسئولیتی که داریم مستمراً تمام ژرفای اندیشه و تفکر و آرزوسازی دشمن را رصد می‌کنیم، لحظه‌ای نیست که کاخ سفیدنشینان سیاه‌بخت و همراهان‌شان در جهان برای شکستن این ملت نقشه نکشند؛ دشمن به دنبال جداسازی و تفکیک است، دیگر امام حسن مجتبی در نبرد با معاویه تنها نمی‌ماند، دشمن اشتباه می‌کند، شما را نمی‌شناسد و هر روز توطئه می‌چیند و با تصورات باطل در کمین است.

سردار سلامی می‌گوید در این ۴۴ سال اعجاز‌های اعجاب برانگیزی در نبرد وسیع ملت ایران و امت اسلام با شیاطین انس و جن که در چهره آمریکا و صهیونیست و بخشی از اروپا اتفاق افتاده است نبرد‌های بزرگی داشته است، این ملت در اوج تنهایی در این نظام جهانی در مقابل ائتلاف شیاطین این چنین پابرجا، پایدار و باشکوه، جلوه جلال الهی را در مقابل دشمنان به نمایش می‌گذارند.


شهید خرازی یک اسطوره تکرارناشدنی است واگر این جوانان نبودند، داستان این شکوه و جلالت، این امنیت و عزت، اقتدار، افتخار و پیشرفت نوشته نمی‌شد.

نمی‌یابیم در تاریخ قابل رؤیت جهان، کشوری در محاصره و تحریم جهانی و در فشار سیاسی قدرت‌های باطل ده‌ها سال بایستد و دست‌های دشمن را ببندد، این نعمت الهی است.

دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است

او می‌گوید دشمن شایعه می‌سازد و آن قدر زمزمه می‌کند و خیال می‌بافد که شاید بعضی حس کنند خبری است، اما دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است و شما در میانه سپهر حماسه‌های جاودان امت اسلام خورشید انقلاب‌تان در حال درخشش است، این ثمره شهادت است.

دشمن مردم و رهبری را هدف گرفته است، او همواره شکست می‌خورد، اما دست بر نمی‌دارد، مگر اینکه ما از دین‌مان دست برداریم و این ممکن نیست، باید بپذیرند ما شکست‌ناپذیر و نفوذناپذیر هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در حال پیمودن راه‌های بزرگ هستیم و صبح نزدیک است، آمریکا امروز گرفتار و مانده است نه می‌تواند داخل و نه خارج از کشور را اداره کند، شکست در یمن فرار از افغانستان، خروج تدریجی از عراق را می‌بینیم، ما در حال مشاهده زوال دشمن هستیم پس در صحنه می‌مانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران یادواره شهدا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است

یکی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تشریح آخرین روند مربوط به مذاکرات آتش بس، تحرکات دشمن صهیونیستی برای غلبه بر این جنبش را شکست خورده دانست.

به گزارش مشرق، به نقل از العهد، «خلیل الحیه» از رهبران حماس گفت: ما بارها پیشنهاد دادیم که بر سر آتش بس پنج ساله و بیشتر توافق کنیم.

وی تاکید کرد که جنبش حماس خواهان ادامه نقش‌آفرینی قطر به عنوان واسطه است و افزود:‌ تصمیمی برای انتقال دائم دفتر سیاسی حماس به خارج از قطر وجود ندارد و از خواسته‌های خود یعنی توقف کامل جنگ و خروج نیروهای اشغالگر از نوار غزه کوتاه نمی‌آییم.

این عضو ارشد حماس ادامه داد: چرا وقتی مطمئن نیستیم که جنگ پایان خواهد یافت، باید اسرای دشمن را آزاد کنیم؟

وی افزود: ما وجود هیچ نیروی غیرفلسطینی در نوار غزه چه در خشکی و چه دریا را نمی‌پذیریم و با هر نیروی نظامی در این مناطق همچون نیروهای اشغالگر تعامل نخواهیم کرد.

الحیه با بیان اینکه تحرکات اشغالگران برای نابودی حماس در نهایت با شکست روبه رو خواهد شد، اظهار داشت: دشمن صهیونیست نمی تواند مانع از انتفاضه های مسلحانه آتی شود.

این مقام جنبش حماس با اشاره به اینکه جنبش متبوعش شمار اسیران در نوار غزه را نمی‌داند. گفت: ما در زمینه شمار اسیران فلسطینی در روند مبادله احتمالی نرمش نشان داده ایم.

الحیه در ادامه بر حمایت حماس از تشکیل کشور مستقل فلسطینی در کرانه باختری و غزه به پایتختی قدس و بازگشت آوارگان تاکید کرد.

وی چهارشنبه شب نیز در گفت وگو با شبکه ماهواره ای الاقصی افزود: نبرد طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید، ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی این نبرد محقق شد و این عملیات راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست.

به گفته این مقام حماس، طوفان الاقصی ضربه‌ای پیش‌دستانه به دشمن قبل از حمله به نوار غزه بود.

دیگر خبرها

  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد