Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:07:17 GMT

یکی از پایه‌های اصلی اقتدار،توجه به علم است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۰۸۹

یکی از پایه‌های اصلی اقتدار،توجه به علم است

رفیعی گفت:  باید در مدارس و دانشگاه‌ها در بحث تقویت خودباوری و ایجاد امید با جدیت کار شود و این موضوع نیاز کشور است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

او گفت:توجه به مراکز علمی شامل آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی به واسطه اهمیت علم، بسیار مهم است که این توجه باید بیش از پیش باشد.

رفیعی می گوید: خیلی از توفیقات ملی و بین المللی ایران به دلیل دستیابی به فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف همچون هسته ای، نانو و صنعت دفاعی است و این موارد باعث شده تا در مسیر استقلال پایدار و ثابت قدم باشیم و در حوزه دیپلماسی نیز دستمان پُر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب در  بیانیه گام دوم انقلاب توجه به علم و پژوهش به عنوان یکی از مولفه‌های زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

او می گوید: لزوم توجه به کاربردی کردن علوم و ارتباط بین صنعت و دانشگاه  باید بیش از گذشته مورد اهتمام و در اولویت باشد.

رفیعی گفت:در فضای دانشگاه باید امکان تضارب آرا و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی فراهم شود و نباید نگرانی در این خصوص وجود داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون سیاسی استاندار علم و اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی