Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی تلویزیونی درباره اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده در دیدار این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: این اتفاقات به خاطر عدم درایت دوستان رقم خورده است. وقتی دستورالعمل بوده که کلاَ ۳۰ درصد تماشاگر به ورزشگاه بیاید؛ ناظر چرا اجازه داد بازی برگزار شود؟ متأسفانه این اتفاقات از قبل از بازی شروع شده و به جایی رسید ک داور مجبور شد بازی را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً کسب مقام و سه امتیاز به چه قیمتی؟ اگر خدایی نکرده یکی از سنگ‌ها به چشم کسی برخورد می‌کرد چه کسی جوابگو بود. آن همه سنگ از کجا می‌آید؟

وی تصریح کرد: پیش از بازی و از زمانی که یحیی گل‌محمدی به همراه کادرفنی به زمین می‌رود تا کیفیت چمن را چک کند این اتفاقات شروع شد. اصلاً نباید دوستان اجازه برگزاری بازی را می ‌دهند. شب قبل از بازی پیروانی تأکید کرده بود که تنها ۳۰ درصد تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه را دارد. اگر نتوانستند جلوی ورود هواداران را بگیرند؛ بازی را برگزار نکنند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه باشگاه تراکتور یک بیانیه‌ای داد ولی با توجه به اسناد موجود آن‌ها قصد فرافکنی داشتند. داور بازی قطعاً در گزارشش همه موارد را ذکر می‌کند که چه اتفاقی افتاد تا بازی متوقف شود.

محمدی ادامه داد: ما اصلاً مشکلی با مردم شریف تبریز و آذربایجان نداریم. ما آن‌قدر آنجا هوادار داریم که بازی با سپاهان را علاقه‌مند بودیم که در آن شهر برگزار کنیم اما وقتی این اتفاقات می‌افتد یک چیزهایی از دست ما خارج است. ناظر و داور بازی وقتی این حجم از سنگ را می‌بینند باید بگویند امکان برگزاری بازی نیست. اگر اتفاقی می‌افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟ این اولین و دومین بار نیست.

وی که به صورت تلفنی با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» صحبت می‌کرد؛ درباره اینکه چه افرادی از تیم پرسپولیس مورد اصابت سنگ قرار گرفته‌اند، گفت: به بچه‌های رسانه‌ای باشگاه و عسگری آنالیزورمان سنگ خورده است. ذات فوتبال این است که ورزش کنید و لذت ببرید؛ ما رفتیم تا فوتبال بازی کنیم و هواداران لذت ببرند، ولی این اتفاقات باعث شد شب سیاهی در فوتبال ما رقم بخورد. من هم برایم علامت سوال است که چرا این اتفاقات می‌افتد. در استادیومی که ما علاقه‌مند بودیم بازی با سپاهان را میزبانی کنیم چرا این اتفاقات افتاد. این برای ما سوال است که چرا ناظر بازی اجازه برگزاری مسابقه را می‌دهد. وقتی این حجم از تماشاگران می‌آیند کنترل از دست خارج است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر که این باشگاه از دو هوادار تراکتور که قصد آسیب زدن به گل‌محمدی را داشتند شکایت کرده است، عنوان کرد: ما از آن دو نفر و تیم تراکتور شکایت کردیم. از کمیته انضباطی هم خواهشمندیم سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند و فاکتور زمان برایش قائل نشود.

محمدی درباره اینکه آیا عکس‌العمل عالیشاه نیز در تشدید جو ورزشگاه تأثیر داشته است، خاطرنشان کرد: عالیشاه که سنگ را از خانه‌شان نیاورده است. ترابی، عالیشاه و رضاییان زمانی که می خواستند کرنر بزنند با سنگ مورد اصابت قرار گرفتند. عالیشاه هم جوان است و سنگ را بیرون انداخت؛ او به سمت کسی که ننداخته است. فاصله زمین تا سکو زیاد است و خدایی نکرده عالیشاه به سمت کسی نزده است. سوال‌ ما این است که چرا این حجم از هوادار و سنگ وارد استادیوم شده است؟

کد خبر 677662 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز