Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی تلویزیونی با انتقاد از شرایط پیش آمده برای پرسولیس در شهر تبریز گفت: تمام اتفاقات روز گذشته ورزشگاه یادگار امام (ره) به خاطر عدم درایت و تدبیر برگزار کنندگان بود. براساس اعلام سازمان لیگ باید تنها ۳۰ درصد ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شد اما همه دیدند که ظرفیت تقریبا پر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا ناظر بازی با این شرایط اجازه شروع دیدار را داد؟ اگر سنگ‌های پرتابی به داخل زمین موجب آسیب یکی از بازیکنان ۲ تیم می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ با وجود تدابیر امنیتی آن همه سنگ از کجا آمد؟ نمی‌دانم سه امتیاز این بازی قرار بود به چه قیمتی کسب شود؛ آیا ارزش آسیب رساندن به بازیکنان ۲ تیم را داشت؟!

 محمدی با اشاره به شروع این حاشیه‌ها گفت: از زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم به همراه کادر فنی برای چک چمن ورزشگاه به استادیوم رفتند، این فاجعه شروع شد. شب قبل از بازی «افشین پیروانی» سرپرست تیم اعلام کرده بود که تنها باید ۳۰ درصد بلیت‌فروشی شود اما برخی اعلام کردند نمی‌توان جلوی هوادار را گرفت. اگر نمی‌توانید چرا بازی را برگزار کردید؟

 معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با اشاره به بیانیه‌نویسی باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز اعلام کرد: باشگاه تراکتور یک بیانیه‌ای داد ولی با توجه به اسناد موجود آن‌ها قصد فرافکنی دارند. داور بازی قطعاً در گزارشش همه موارد را ذکر می‌کند که چه اتفاقی افتاد که بازی متوقف شد. ما اصلا با مردم شریف تبریز هیچ مشکلی ندرایم و طرفداران پرسپولیس آنجا بی‌شمار هستند. ما قرار بود به خاطر هوادارانمان بازی با سپاهان را در این شهر برگزار کنیم. نمی‌دانم چرا زمانی که ناظر بازی و داوران این حجم از فحاشی و سنگ‌پرانی را می‌بینند، اعلام نکردند امکان برگزاری بازی نیست؟ اگر اتفاقی می‌افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟ این اولین و دومین بار نیست. ذات فوتبال این است که ورزش کنید و لذت ببرید. ما رفتیم تا فوتبال بازی کنیم و هواداران لذت ببرند، ولی این اتفاقات باعث شد شب سیاهی در فوتبال ما رقم بخورد.

محمدی با اشاره به مصدومان تیم پرسپولیس در جریان سنگ‌اندازی در ورزشگاه گفت: به بچه‌های رسانه‌ای باشگاه و آنالیزورمان سنگ خورده است. در استادیومی که ما علاقه‌مند بودیم بازی با سپاهان را میزبانی کنیم چرا این اتفاقات افتاد؟ این برای ما سوال است که چرا ناظر بازی اجازه برگزاری مسابقه را می‌دهد؟!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:  ما از آن دو نفر و تیم تراکتور شکایت کردیم. از کمیته انضباطی هم خواهشمندیم سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند و فاکتور زمان را در موردش لحاظ نکند.

محمدی در واکنش با این سوال که حرکت عالیشاه تحریک کننده نبود؟ اعلام کرد: کاپیتان پرسپولیس در این بازی سنگ را از خانه‌اش نیاورده است. ترابی، عالیشاه و رضاییان زمانی که می‌خواستند کرنر بزنند با سنگ مورد اصابت قرار گرفتند. عالیشاه هم جوان است و سنگ را بیرون انداخت نه به سمت کسی.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس شهر تبریز افشین پیروانی محمدی یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شهر تبریز افشین پیروانی باشگاه پرسپولیس شهر تبریز افشین پیروانی محمدی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم