Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:38:18 GMT

مردم اصفهان عشق خود را به ولایت نشان دادند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۳۷۵۰

مردم اصفهان عشق خود را به ولایت نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در سخنرانی پیش از نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار داشت: در آستانه سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر هستیم، روز سوم خرداد ماه روز مقاومت و پیروزی نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان کنگره بزرگی در شأن ملت بزرگ ایران و اصفهان داشتیم که مردم ارادت خود را به جامعه امام صادق(ع) نشان دادند، در روزگاری که روحانیت و طلبه‌ها سیبل دشمن هستند، اما مردم در این مراسم شرکت کردند و اعلام کردند که عاشق ولایت و اهل بیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به گرامیداشت ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی استان اصفهان گفت: برای گرامیداشت شهدای روحانیت استان اصفهان، مردم در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و ارادت خود را به روحانیت نشان دادند؛ اگر دشمنان شهیدان روحانی را از ما گرفتند، شهدای روحانی برای حفظ آبروی اسلام و ایران از آبرو و جان خود مایه گذاشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شهید ردانی‌پور از طلبه‌های مخلص، فداکار و مدیر بود، کسی که رزمندگان فرماندهی ایشان را جزو مدیریت‌های عالی دوران دفاع مقدس می‌دانند، این شهید به خاطر ملت از جان خود گذشت؛ مردم عشق خود را به روحانیت نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش و همایش بزرگ علمی در استان اصفهان بود، چند روزی است که میادین شهر به تمثال شهدای روحانیت مبارک است و این انتظار را داشتیم که مردم در این موقعیت حساس احترام خود به شهدای روحانیت‌ را به دشمنان نشان دهند زیرا روحانیون در شهر هستند و گام به گام با مردم حرکت می‌کنند.

صادقی همچنین بیان داشت: برخی روحانیون خود را سپر بلای مردم در مقابل داعش کردند، شهید شدند اما اجازه ندادند به ناموس اهل تشیع جسارتی وارد شود؛ همچنین طلاب در زمان کرونا اجازه ندادند حتی یک میت کرونایی بدون رعایت مسائل شرعی دفن شوند، آن‌ها در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند و در کنار کادر درمان از بیماران کرونایی مراقبت کردند، آموزش دیدند و در بیمارستان‌ها حاضر شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان گفت: طلبه‌ها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل هستند، ۴ هزار شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس داشتیم، در استان اصفهان که بیش‌ترین شهید را در دفاع مقدس داشت، بالاترین شهدای اقشار از طلبه‌ها و روحانیون بودند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان استان اصفهان شهدای روحانی نشان دادند طلبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم