Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با استاندار کردستان با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان و مسئولین تشکل های بسیج دانشجویی استان در محل استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست صمیمی با مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، دغدغه‌ها و ضعف‌های مطرح شده از سوی این دانشجویان را به‌جا دانست و خاطرنشان کرد: ما وارث شرایطی هستیم که نمی‌توانیم به‌خاطر آن کسی را متهم کنیم چون از گذشته وجود داشته و اعتقادی هم به تخریب دیگران ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محرومیت های استان کردستان، افزود: علیرغم ظرفیت‌ها و موقعیت‌های خوب استان، ما در برخی از زیرساخت ها ضعف داریم و باید برای جبران آنها برنامه ریزی کنیم.
استاندار کردستان با اذعان به وجود مشکلات زیرساختی به ویژه در حوزه راه‌های استان، رفع این مشکلات را نیازمند زمان دانست و در ادامه به تلاش‌های مثمر ثمر در رفع مشکل آب شرب شهر بانه اشاره کرد و افزود: با توجه به تزریق بودجه بی‌سابقه حدود هزارمیلیار تومانی به سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج، ان‌شاالله این پروژه بر اساس برنامه اعلام شده، به سرانجام خواهد رسید.
وی مردمی بودن را اعتقاد دولت و تیم مدیریتی استان عنوان کرد و افزود: ارتباط مستمر با اقشار مختلف مردم یکی از برنامه های اصلی ما در استان بوده و انتظار داریم که سایر مدیران هم به این مهم توجه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه با انتصاب مدیران جدید، سن مدیریتی استان یک دهه کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تربیت کادر مدیریتی جوان برای آینده یکی از برنامه های اصلی ماست و برای تحقق این مهم تلاش می کنیم.


وی همچنین به اقدامات مثبت در حوزه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: چند پروژه بزرگ با میزان اشتغال بالا به چرخه تولید بازگشته و یا به زودی بازخواهند گشت و در کنار این مهم، طرح های خوبی نیز در دست اقدام قرار دارد.


شایان ذکر است، اشتغالزایی، اشتغال زنان سرپرست خانوار، عدالت آموزشی در مدارس، معضل حاشیه‌نشینی، کاستی های حوزه بهداشت و درمان، توجه به خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی خواهران، انتقاد به صدا و سیمای استان از جمله دغدغه‌های مطرح شده مسؤولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان بود.

 

سازماندهی تقریبی ۸ هزار دانشجو در تشکل های بسیج دانشجویی استان  

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت این تشکل از ظرفیت بالای تشکل بسیج دانشجویی در دانشگاه های سطح استان خبر داد و افزود: بسیج دانشجویی کردستان شامل ۱۶ رده بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های استان است، که ۸ رده آن در دانشگاه‌های اصلی مرکز استان و ۸ رده دیگر آن نیز در شهرستان‌های استان مستقر می باشند.

علی احمدی همچنین افزود: در یکسال اخیر با همت مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ‌های استان سازماندهی ۸ هزار نفر از دانشجویان در تشکل های بسیج دانشجویی انجام شده و تشکیلات به معنای واقعی کلمه در سطح جغرافیای هدف ما که دانشگاه های سطح استان می باشد، گسترش پیدا کرده است.

پیگیری و ریشه یابی مسائل بومی در قالب هسته های مسئله محور در امور بانوان 

جانشین امور خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان با ارائه فعالیت‌های متنوع مجموعه بسیج دانشجویی در امور بانوان سطح استان، خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی مسائل مختلف سطح استان را متناسب با مسائل بومی و محلی در قالب هسته های محله محور ریشه یابی و پیگیری کرده اند و راهکارهایی را جهت حل آن ارائه داده اند.

ذوالفقاری با ارائه پیشنهادی به برگزاری جلسات ماهیانه با حضور مشاور امور بانوان استانداری و ادارات کل، حوزه علمیه، بسیج جامعه زنان و امور خواهران بسیج دانشجویی برای بهتر شدن روند بررسی و حل مشکل دختران و بانوان استان، تاکید کرد.

شایان ذکر است، در این نشست که در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با ارائه دغدغه ها و مسائل و چالش های مردم سطح استان از استاندار کردستان خواستار پیگیری این مباحث شدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان استاندار کردستان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بسیج دانشجویی استان سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است