Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: ایران با برگزاری رویدادهای فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب توانسته طمانینه خود در روابط بین الملل را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه گفت: رویدادهایی مانند نمایشگاه کتاب، در ابعاد مختلفی از جمله نگاه جمهوری اسلامی ایران در روابط بین‌الملل را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنین رویدادهایی به لحاظ سیاست بین‌الملل و سیاست فرهنگی کشور قابل توجه بوده و بیانگر استقرار امنیت و طمانینه کشور است.

وزیر کشور اذعان داشت: چنین رویدادی گویای توجه کشور به نشر علم و دانش افزایی در داخل مرزهای خود و در منطقه است و به خوبی اهمیت علم و دانش را نشان می‌دهد.

وحیدی ادامه داد: نمایشگاه کتاب هر سال به بهترین شکل با دعوت از کشورها برگزار می‌شود و امسال نیز بعد از سه سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در نهایت امنیت و به شکل مطلوب برگزار شده است.

به گفته وزیر کشور چنین رویدادی به لحاظ نشر فرهنگ ایرانی اسلامی مورد توجه است وبا توجه به توانمندی ایران درتولید آثار فرهنگی و ادبی و همچنین آثار ترجمه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد وحیدی امام خمینی ایران روابط بین الملل نمایشگاه کتاب وزیر کشور نمایشگاه کتاب بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود و روابط دو کشور ایران و روسیه ارائه کرد.

جلالی با اشاره به گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیرساخت‌های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت، گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت‌نامه جامع دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه نیز در این دیدار با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین‌المللی و منطقه‌ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش‌از پیش روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه‌ی رؤسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام‌

دیگر خبرها

  • حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • حضور بیش از ۲۵ کشور در نمایشگاه کتاب
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • کتابخانه‌ای به وسعت ایران
  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • رسانه‌ها به مساله مطالعه ضریب بدهند
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب