Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به اهمیت فزونی جمعیت و تاکید اسلام بر فرزندآوری، اظهار داشت: فرزندان رکن مهم خانواده و مایه زیادشدن روزی و جلب رحمت و مغفرت الهی هستند چراکه فرزند نماد زینت، وسیله کمک و مایه قدرت خانواده و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار هفته ملی جمعیت؛ پویایی، بالندگی، جوانی و جمعیت، خاطرنشان کرد: کشور باید نگذارد که غلبه نسل جوان و نمای زیبای جوانی از بین برود، که اگر به همین ترتیب پیش برویم از بین خواهد رفت.

این مقام مسئول جمعیت جوان و با نشاط تحصیل کرده و باسواد کشور را یکی از عامل های مهم پیشرفت دانست و گفت: کاهش جمعیت جوان و افزایش پیری جمعیت، باعث کاهش قدرت ملی ما در همه زمینه ها خواهد شد.

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند همت و عزم  دولت است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، افزود: فتح خرمشهر و رمزگشایی از چگونگی پیروزی ما در این عملیات، کلید قفل های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ماست.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما در جنگ اقتصادی و تحت فشار تحریم ظالمانه آمریکای جنایتکار قرار دارد، باید از این تهدید، فرصت بسازیم، گفت: با حمایت از تولیدات داخلی و محوریت اقتصاد دانش‌بنیان و متنوع سازی شرکای خارجی، می توان به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسید.

این مقام مسئول بیان داشت: یکی از وظایف مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف آب و برق و گاز و مصرف صحیح و به اندازه است؛ برای پیشگیری از قطعی آب شرب در تابستان باید اقدامات لازم توسط مسئولان و رعایت الگوی مصرف از سوی مردم انجام شود تا با چالش های اجتماعی و امنیتی مواجه نشویم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و خدمات انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دماوند که در راه خدمت به مردم و انجام امور خیر قدم بر می دارند، افزود: دعای خیر مردم همواره بدرقه راه انسانهای نیکوکار و نیک اندیش و خیر است که قلبشان برای خدمت به نیازمندان و ضعیفان می طپد؛ آه و نفرین مردم پشت سر کسانی است که در کار مردم گره می اندازند و با داشتن قدرت یا ثروت  قدمی برای حل مشکلات مردم بر نمی دارند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند آزادسازی خرمشهر اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند آزادسازی خرمشهر اقتصاد مقاومتی شهرستان دماوند آزادسازی خرمشهر اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم