Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با گرامیداشت ۳۰ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت اعلام کرد: اجرای طرح کنترل جمعیت از ابتدای دهه ۶۰  طرح بسیار مخربی بود که از سوی غرب‌زدگان و تحصیل کردگان غربی بر جامعه اسلامی تحمیل شد و نتیجه آن حرکت رو به رشد جمعیت کشور و منطقه به سوی سالمندی و سالخوردگی در سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه این هفته خلخال اظهار کرد: افزایش میانگین سنی جمعیت همراه با کاهش موالید در خلخال موجب حرکت این شهرستان به سمت میانسالی و سالخوردگی و در پی  آن کاهش نیروی انسانی جوان ومولد کار و تولید بوده است.

حجت الاسلام اسدی در ادامه تحمیل هزینه‌های سنگین نگهداری سالمندان، کاهش آمار جمعیت جوان، ضعیف شدن نیروی دفاعی کشور  و کاهش سطح تولید در کشور را از جمله عواقب اجرای طرح کنترل جمعیت و کاهش آمار جمعیت جوان در کشور عنوان کرد وگفت: در حالی که امروز به شدت با مشکل جمعیت بیکار در کشور مواجه هستیم، با کاهش موالید و روند رو به رشد سالمندی در آینده با مشکل جدی نیروی کار و مولد روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری بر امر تاکید بر تلاش مسوولین و مردم برای افزایش جمعیت جوان و مولد کار و تولید در کشور گفت: تاکید چندمین باره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی براین امر مهم حاکی از اهمیت موضوع دارد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنانش از حضور استاندار اردبیل در این شهرستان و بازدید نزدیک از آخرین روند عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی تاثیرگذار منطقه و همچنین زیرساخت‌های مورد نیاز خلخال تقدیر کرد و افزود: با توجه به محدودیت فصل کاری در شهرستان انتظار از استاندار تلاشگر و مجموعه مدیران اجرایی استان تلاش برای آغاز پروژه های عمرانی است.

وی در ادامه با تبریک وگرامیداشت روز بهره وری و هفته معادن گفت: واگذاری بی‌حساب و کتاب مجوز بهره برداری  از معادن خلخال توسط سازمان صمت استان اردبیل و بدون لحاظ نظر و کسب تکلیف از مسئولین اجرایی شهرستان، علاوه بر به یغما رفتن معادن ارزشمند و ثروت خدادادی منطقه و خارج شدن محصولات معدنی خام از این شهرستان  هیچ گونه عایدی برای مردم خلخال ندارد.

امام جمعه خلخال از اقدام شورای تامین تامین این شهرستان در اعلام ممنوعیت صدور مجوز بهره برداری معادن از سوی مرکز استان تقدیر کرد و گفت: با این کار از ادامه غارت معادن این منطقه و همچنین ادامه آلودگی آب و هوای شهرستان جلوگیری خواهد شد.

حجت الاسلام اسدی واگذاری مجوز بهره برداری معادن خلخال را در گذشته خیانت اشکار درحق مردم مظلوم این شهرستان عنوان کرد و افزود:جالب است که در صدور این گونه مجوزهای ویرانگر، مدیرکل صمت استان اردبیل حتی به نظر رییس اداره شهرستانی خود نیز توجه نکرده است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خلخال استان اردبیل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه جمعه خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»