Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت : حضور مردم در برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه «سلام فرمانده» ارزشمند و باعث افتخار و قابل قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سخن صادقانه موجب کاهش مشکلات می‌شود و امانت‌داری در شخصی، بیت المال و امانت‌های جمهوری اسلامی و اهداف و خون شهدا باید مورد توجه قرار گیرد و نباید امری خلاف شرع انجام شود و آبروی مسلمانان را باید حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقویت صله رحم در خانواده‌ها و دیدار با همسایگان و گره‌گشایی و خوش رویی با یکدیگر موجب رضایت ولی خداست.

خطیب موقت نمازجمعه شهرقدس افزود: حضور مردم در برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه «سلام فرمانده» ارزشمند و باعث افتخار و قابل قدردانی است.

وی با اشاره به ارتحال عالم واعظ و ربانی آیت الله فاطمی نیا افزود: علما در سنگر علم و موعظه در شهرها و روستاها خدمت کرده و در این عرصه گمنام هستند و به واسطه موعظه علما دل‌ها بیدار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس گفت: امام خمینی(ره) این پیروزی را افتخار ابدی برای اسلام نامیدند و رزمندگان با ولی‌محوری، عمل خالصانه، انجام تکلیف الهی و ایمانی که داشتند به این پیروزی دست یافتند.

حجت الاسلام موحد گفت: به برکت ایمان، اخلاص، نجابت و ولایت مداری مردم، تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد و باور داریم که کسی که دین خدا را یاری کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد و مورد توجه حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول