Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:11:44 GMT

فرصت کم کمیته انضباطی برای بازی جنجالی تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۶۶۵

فرصت کم کمیته انضباطی برای بازی جنجالی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی نیمه کاره ماند که پرتاب اشیا و سنگ از سوی هواداران تراکتور باعث جنجال‌های فراوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز شد.

دیدار دو تیم در فاصله 10 روز تا پایان رقابت‌های جاری لیگ برتر نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی درباره این بازی تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله اندک سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول برای نایب قهرمانی نکته قابل توجهی است که اعضای کمیته انضباطی باید به آن توجه کنند چرا که صدور رأی دیدار پرسپولیس و تراکتور پس از پایان بازی‌ها می‌تواند جنجال تازه ای در فوتبال باشگاه‌های کشور به وجود بیاورد.

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است در هفته جاری نشست خود را در این باره برگزار و حکم را تا پایان هفته صادر کنند تا اینگونه برخورد جدی خود را با متخلفان تبریز را نشان دهند.

کد خبر 5494753 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ورزشگاه یادگار امام تبریز لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تیم والیبال پیکان تیم فوتبال آلومینیوم اراک والیبال پرتغال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت

آفتاب‌‌نیوز :

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم (پرسپولیس و ذوب آهن) با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی رقابت های جام حذفی/ جریمه پرسپولیس و تراکتور
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر