Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:25:33 GMT

۱۷ عضو یک شرکت هرمی در پرند دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۴۷۰۷

۱۷ عضو یک شرکت هرمی در پرند دستگیر شدند

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری اعضای باند ۱۷ نفره یک شرکت هرمی در شهر پرند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، سرهنگ علی زنگنه با اشاره به دستگیری عوامل شرکت هرمی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با فعالیت‌های اطلاعاتی و کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همچنین شناسایی اعضای 17 نفره این باند کلاه‌برداری، پس از هماهنگی با مقام قضایی همگی آن‌ها را در 2 واحد مسکونی واقع در شهر پرند که محل فعالیت این افراد بود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در ادامه با اشاره به کشف مقادیر زیادی جزوات آموزشی و لوح فشرده از متهمان، از تشکیل پرونده و تحویل این افراد به مرجع قضایی خبر داد و گفت: فعالیت این‌گونه شرکت‌ها هیچ‌گونه وجهه قانونی و شرعی ندارد.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: خوش‌باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری افراد جوان و بی‌تجربه به قضایا و وسوسه زود پولدار شدن از مهم‌ترین علل افزایش فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

یکی از مدیران شهرستان ماسال به اتهام جرایم مالی دستگیر شددستگیری 5 نفر از عاملان تیراندازی در ملکشاهی‌/ برخورد قاطع ‌با مخلان امنیت/ به ناامن‌کنندگان اجازه جولان نمی‌دهیمقاچاقچی بزرگ مواد مخدر در زاهدان دستگیر شد/ متهم محموله‌های بزرگ را به شمال منتقل می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم یکی از راهکارهای پیشگیری از عضویت افراد در این شرکت‌های کلاه‌برداری را اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی به افراد جامعه در خصوص چگونگی کلاه‌برداری این شرکت‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: از جوانان عزیز درخواست داریم که تحت تأثیر تبلیغات سوء و کاذب شرکت‌های هرمی قرار نگیرند و همواره در برابر این‌گونه تبلیغات هوشیار باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رباط کریم شرکت هرمی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند

عاملان نزاع، قمه‌کشی و رعب و وحشت منطقه احمد گوراب شهرستان رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری، قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و راه‌بندان توسط دو نفر با یک میوه‌فروش سیار در منطقه احمد گوراب شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با توجه به اینکه متهمان از صحنه نزاع متواری شده بودند، مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات نامحسوس این افراد را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، شناسایی و آن‌ها را حین تردد در منطقه یخ‌سازی دستگیر و یک تیغه قمه از آن‌ها کشف شد.

علت نزاع، اختلاف بر سر محل کاسبی بوده است و متهمان ۳۵ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.‌

کد خبر 751503

دیگر خبرها

  • فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند