Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

با سلام، درمورد پرداخت یارانه و دهک بندی به افراد بازنشسته ترتیبی اتخاد شود که آمار و اطلاعات آن‌ها در سامانه بررسی و به روزسانی شود تا خانواری که فرزندش ازدواج کرده و در آمد جدا دارد و یارانه بگیر سرپرست است جزو حساب خانوار محسوب نشود، لطفا در این زمینه رسیدگی گردد باتشکر

سلام لطفا درپرداخت یارانه کارکنان بازنشسته لشکری هم رسیدگی به عمل آید، سرپرست فرزند ازدواج ومستقل شده، ولی یارانه بگیر خانوار است و به حساب سرپرست منظور گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتشکر

سلام خواهش می‌کنم درباره تبدیل وضعیت بنیاد مستضعفان گزارش تهیه کنید.

سلام لطفا در خصوص اضافه کردن فرزندان تحت تکفل که دوره قبل از ثبت نام در یارانه‌ها جاماندند و اینکه سیستم اعلام شده از سوی ستاد هدفمندی آیتمی جهت اضافه کردن وود ندارد. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوژه های مردمی مشکلات مردم شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!