Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا، تیم‌های مقاومت شهداب یزد و تاراز قزاقستان در این مسابقه برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم شهداب با پیروزی ۳ بر صفر مقابل حریف به مقام سومی دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ تاراز قزاقستان را از پیش رو برداشتند تا در نخستین حضور آسیایی به مقام سومی اکتفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قزاقستان نیز با پذیرش شکست برابر شهداب، و در مجموع با سه برد و سه شکست در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفتند.

ساوا تاتسوهیرو از ژاپن و تانپتپول سوکسود از تایلند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

تیم مقاومت شهداب یزد این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، روبرتلندی سیمون و مهدی مهدوی شروع کرد.

شهدابی‌ها در مسیر کسب این عنوان، ۶ مسابقه برگزار کردند که پنج برد (اربیل، الریان، تاراز (دوبار) و گاز جنوبی) و تنها یک شکست (سانتوری ژاپن) نتیجه این دیدارها بود.

تماشاگران زیادی (بیش از ۲هزار نفر) این مسابقه را از نزدیک در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تماشا کردند و اعضای تیم ملی جوانان پسر ایران نیز در بین آن‌ها حضور داشتند. سفیر جمهوری چک در تهران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

در آخرین دیدار بیست‌ودومین دوره جام باشگاه‌های مردان آسیا، تیم‌های پیکان تهران و سانتوری ژاپن برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌رود. پیکان در صورت شکست حریف ژاپنی، به هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست می‌یابد.

برچسب‌ها قزاقستان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال علیرضا طلوع کیان بهروز عطایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزاقستان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال قزاقستان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال علیرضا طلوع کیان بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!