Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@17:51:44 GMT

آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۸۲۶

آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله

دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت ششمین سالروز شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده حزب‌الله در سوریه، به بررسی مسائل منطقه و لبنان پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین، «سید حسن نصر الله»، دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت ششمسن سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده حزب‌الله در سوریه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب الله ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ (۱۳ مه ۲۰۱۶) در حمله راکتی و توپخانه‌ای تکفیری‌ها به نزدیکی فرودگاهی نظامی در حوالی دمشق، پایتخت سوریه ترور و شهید شد.

نصرالله در آغاز سخنرانی خود، ضمن تبریک و تسلیت شهادت بدرالدین به خانواده وی، گفت که سال گذشته به خاطر کرونا، شرایط برگزاری این بزرگداشت فراهم نبوده است.

وی ضمن قدردانی از مردم لبنان به خاطر مشارکت در انتخابات پارلمانی، به ویژه اتباع لبنانی مقیم خارج که در صفوف طولانی اخذ رأی حضور داشتند، تصریح کرد، شاید برای برخی از این اتباع، به خاطر رأی دادن به حزب الله و همپیمانانش، مشکلاتی نیز ایجاد می‌شد، ولی با وجود این، رأی دادند و باید از همه این افراد، قدردانی کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان سپس به شخصیت شهید بدرالدین پرداخت و گفت: «بسیاری از افراد مانند شهید بدرالدین به اقتضای شغل جهادی خود، نزد مردم شناخته شده نیستند. تصاویر آنان نیز مخفی است. ولی پس از شهادت، نامهای واقعی آنان اعلام می‌شود. فیلمهای مستندی نیز درباره زندگی آنان ساخته می‌شود».

شبکه خبری المیادین به نقل از نصرالله گزارش داد، اشغال فلسطین موسوم به «نکبة» در سال ۱۹۴۸، شکستی برای همه کشورهای عربی و «ملتهای منطقه بود. ملتهای ما همچنان با نتایج این شکست مواجه هستند. منطقه ما نیز [از طریق جنگ] در حال فرسایش است و از ۷۴ سال پیش تا کنون، با جنگ مواجه است».

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنرانی سید حسن نصرالله حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است

وزیر دفاع اسرائیل حزب الله لبنان را تهدید به حملات بیشتر و تشدید منازعه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ از همان روز‌های نخست جنگ غزه در هفتم اکتبر، جنبش حزب الله لبنان نقشی فعال در مشغول کردن یک سوم توان نظامی اسرائیل در مرز‌های شمالی داشت. گرچه تبادل آتش میان طرفین تاکنون به یک جنگ تمام عیار تبدیل نشده است، اما صهیونیست‌ها مجبور شده‌اند ده‌ها هزار نفر از ساکنان مناطق اشغالی در مرز با لبنان را از بیم حملات حزب الله تخلیه کنند. 

به گزارش الجزیره، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل امروز (چهارشنبه) بار دیگر لبنان را به حملات بیشتر تهدید کرد. 

گالانت با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تبادل آتش امروز میان دو طرف که سنگین‌ترین روز منازعه از هفتم اکتبر محسوب می‌شود، اعلام کرد: ماموریت ما در مبارزه با حزب الله لبنان به اتمام نرسیده است. با این حال، من مصمم هستم به ساکنان تخلیه شده در مناطق مرزی با لبنان اجازه بازگشت به خانه‌های خود داده شود. 

وی در ادامه با تهدید حزب الله تاکید کرد: تابستان پیش رو ممکن است تابستان داغی باشد. 

جنبش حزب الله نیز با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در مجاورت لبنان خبر داد. 

در بیانیه حزب الله آمده است: نیرو‌های ما با چندین موشک کوتاه برد برکان به صورت مستقیم و دقیق پایگاه نظامی بیرانیت رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. همچنین نیرو‌های ما نظامیان صهیونیست در مزارع شبعا را هدف قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • وزیر دفاع اسرائیل : تابستان داغی پیش روی لبنان است
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟