Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@20:47:55 GMT

تشییع و خاکسپاری پیکر عثمان محمدپرست/ عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۵۹۳۷

تشییع و خاکسپاری پیکر عثمان محمدپرست/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر عثمان محمدپرست، نوازنده چیره‌دست دوتار، بعدازظهر امروز (جمعه ۳۰ اردیبهشت) در شهر خواف برگزار شد.

نماز جنازه (میت) عثمان محمدپرست، پس از اقامه نماز جمعه در مصلی بزرگ خواف به امامت مولانا حبیب‌الرحمن مطهری و جمع زیادی از مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر خوانده شد و پیکر این استاد بزرگ موسیقی نواحی، به گورستان شهر منتقل و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جواد محمدپرست، فرزند این دوتار نواز سرشناس، فردا صبح (شنبه ۳۱ اردیبهشت) از ساعت ۷ تا ۹، مراسم ختمی در مسجد خطیب واقع در خیابان خواجه‌یار خواف، برگزار خواهد شد.

عثمان خوافی (محمدپرست)، پس از دوره بیماری، صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیمارستان ۲۲ بهمن شهر خواف، چشم از جهان فروبست.


۵۷۵۷

کد خبر 1633090

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عثمان محمدپرست دو تار استان خراسان رضوی موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود