Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بنی تمیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به پروژه خانه کشتی در ایذه بیان کرد: پیمانکار خانه کشتی در حال کار است و مشکل اعتباری ندارد و امیدوار می‌رود که پیمانکار به کار خود ادامه دهد؛ همچنین این پروژه در مرحله نازک کاری است و روند خوبی را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش زیر ساخت‌های ورزشی در ایذه از جمله خواسته‌های مردم بود، عنوان کرد: احداث سالن، افزایش زمین چمن طبیعی و مصنوعی در شهر و روستا از دیگر مطالبات مردم بود؛ همچنین به غیر از خانه کشتی نیز چهار پروژه فعال از جمله خانه رزمی، یک زمین چمن در کلدوزخ و دو زمین چمن مصنوعی در بخش سوسن وجود دارد که باید تکمیل و به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی تمیم با اشاره به اینکه در سال جاری با توجه به تخصیص اعتبارات نیز پروژه‌هایی را در شهرستان ایذه خواهیم داشت، گفت: اعتباراتی برای روشنایی چمن تختی منظور و این مشکل برطرف شد؛ البته با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان ایذه یکی از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان خوزستان، اضافه کردن یک چمن در این شهرستان است.

کد خبر 5494933

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان زمین چمن ایذه بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا احتکار خطبه های نماز جمعه هدفمندی یارانه ها آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا تعطیلی مدارس زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی