Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی این دوره از مسابقات امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن خانه تکواندو برگزار شد که رقابت جذاب و دیدنی دو تیم مس سونگون و لوازم خانگی کن تا ثانیه‌های پایانی ادامه داشت و در نهایت پس از تساوی دو تیم در امتیاز ۱۱، مسی‌ها با اختلاف دو برد انفرادی بیشتر روی سکوی نخست ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوزام خانگی کن نیز نایب قهرمان شد.

در دیدارهای امروز و از هفته چهارم مس سونگون ورزقان در یک دیدار نزدیک و به سختی ۵ بر ۳ از سد صنعت مس کرمان گذشت و در ادامه ۸ بر صفر پاس را شکست داد. لوازم خانگی کن نیز در دو بازی متوالی و با نتایج ۶ بر ۲ دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین را از پیش رو برداشت.

دیدار حساس و تماشایی دانشگاه آزاد و مس کرمان نیز مبارزه دو بر سر عنوان سومی بود که در پایان این مس کرمان بود که ۵ بر ۳ پیروز شد تا مسی‌های کرمان یکبار دیگر سکوی سوم را تصاب کند. جدال شهرداری ورامین و پاس هم ۶بر۲ به سود ورامینی‌ها به پایان رسید.

این پایان رقابتها، باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با کسب ۱۱ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد. لوازم خانگی کن با ۱۱ امتیاز و تنها با تفاضل ۲ برد انفرادی کمتر، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب با کسب ۸ و ۵ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

از سوی کمیته برگزاری عنوان مهران برخورداری از تیم لوازم خانگی کن به عنوان فنی تریم تکواندوکار، حمید رضا ملکی از تیم پاس به عنوان بهترین سرپرست، پیام خانلرخانی سرمربی مس سونگون به عنوان بهترین مربی و علی محمد باج به عنوان بهترین داور انتخاب و معرفی شدند. ضمن اینکه جام اخلاق هم به شهرداری ورامین اهدا شد.

پیام خانلرخانی که هفت دوره با تیم شهرداری ورامین عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، برای هشتمین دوره و این بار را مس سونگون به عنوان قهرمانی دست یافت.

کد خبر 5494932

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تیم والیبال پیکان تیم فوتبال آلومینیوم اراک پرتغال هندبال شهرداری ورامین لوازم خانگی کن مس سونگون مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد