Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ باقر پسنده در خصوص این رزمایش اظهار کرد:این رزمایش با حضور پنج گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث ، بلایای طبیعی و درگیری ها ی احتمالی اجرا شد.

 وی افزود:آموزش و اجرای عملیات‌های تأخیری، پدافندغیرعامل، امداد و نجات، راهپیمایی تاکتیکی ، کنترل معابر وصولی کوی وبرزن ، کمین و ضد کمین، تورهای ایست و بازرسی و دفاع از مراکز حساس از دیگربرنامه‌های پیش ‌بینی شده در این رزمایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:در این رزمایش نیز عملیات دفاع از کوی و برزن،ایست و بازرسی ،سازماندهی ،ستون کشی،همچنین تاکتیک‌های عملیاتی کمین و ضد کمین، عملیات ضد هلی برن، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم توسط بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه گچساران انجام شد.

پسنده ادامه داد:حفظ انسجام گردان‌های بسیج‌، انجام عملیات تاکتیک‌های آموزشی، ارتقای آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی بسیجیان تداوم آموزش‌های ضروری و مستمر، افزایش توان جسمی و رزمی بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس وکوثر در گچساران بود،افزود: این رزمایش با شعار "بسیج پاره تن مردم" است با هدف ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان در روزهای پنجشنبه و جمعه 29و30 اردیبهشت ماه در مقرهای سپاه ناحیه گچساران،پادگان شاهد گردان امام حسین (ع) و نیز اردوگاه قدس دشت آبدالان این شهرستان برگزار شد.

 وی تصریح کرد:بسیجیان گچساران بار دیگر با اجرای رزمایش "گران های بیت المقدس و کوثر" نمادی از اقتدار ، آمادگی، بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ دشمنان نظام اسلامی کشیدند.

  رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران با رمز مبارک یا "علی بن ابیطالب" علیه السلام آغاز شد.در این رزمایش مباحث مختلفی از قبیل تیراندازی با سلاح سازمانی،عملیات امداد و نجات، مقابله با تک احتمالی و انفجارات نیز اجراشد. 

 رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر به طور همزمان در نواحی مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس رزمایش گردان بیت المقدس گچساران فرمانده سپاه ناحیه گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران رزمایش گردان بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳

شکیبا مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری همکاری لازم را داشته باشند.

شکیبا بیان کرد: آزمون کنکور در دو مرحله اردیبهشت ماه و تیرماه برگزار می‌شود که در مرحله اول ۶ و ۷ اردیبهشت ماه دو حوزه دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی و دبیرستان پسرانه نمونه امام حسین آزمون برگزار می‌شود.

شکیبا گفت: امسال ۴۵۲ دانش آموز در کنکور سراسری با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۰۰نفر در رشته علوم تجربی،۲۰۴ نفر در رشته علوم انسانی، ۳۳ نفر در رشته هنر و ۱۵ نفر در رشته زبان انگلیسی شرکت کردند.

در ادامه اکبریان فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه بر آمادگی ادارات آب و برق جهت جلوگیری از قطع آب و برق حوزه‌های برگزاری آزمون، حضور نیرو‌های انتظامی در حوزه‌های برگزاری آزمون جهت تأمین امنیت، استقرار آمبولانس ۱۱۵ در محل حوزه‌های برگزاری آزمون و فراهم کردن محیطی مناسب جهت هر چه بهتر برگزاری شدن کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس