Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا باشکوه خاصی و با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد تا پایانی تحسین‌برانگیز برای این رقابت‌های جذاب یک هفته‌ای باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از 24 تا 30 اردیبهشت به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان 24 مسابقه این رقابت‌ها در مدت شش روز، تیم پیکان ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های سانتوری ژاپن و مقاومت شهداب یزد مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها باشکوه خاصی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و تلاوت آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران زینت پخش آغازین این مراسم بود.

این مراسم با سورپرایزی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا ادامه یافت و قبل از توزیع جوایز برترین بازیکنان و تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها AVC با اهدای تندیسی به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران از سهم بزرگ و قابل اعتنا در رونق‌بخشیدن، ترویج و توسعه والیبال سالنی و والیبال ساحلی در سطح قارۀ آسیا این مدیر ورزشی کشورمان تقدیر کرد.

در قسمت دیگری از این مراسم، بر اساس اعلام کمیته سیستم اطلاعات مسابقات، اسامی بازیکنان برتر در پست‌های مختلف اعلام شد که عنوان ارزشمندترین بازیکن به سعید معروف رسید.

فهرست اعضای تیم رویایی جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا به قرار زیر است:

ارزشمندترین بازیکن: میرسعید معروف از تیم پیکان

بهترین مدافعان میانی: سیدمحمد موسوی عراقی از پیکان و نودرخان کادرخانوف از تاراز قزاقستان

بهترین مهاجمان قدرتی: ماساهیرو یاناگیدا از سانتوری و اروین انگاپت از پیکان

بهترین لیبرو: محمدرضا موذن از مقاومت شهداب

بهترین پاسور: سعید معروف از پیکان

بهترین پشت خط زن: دیمتری موزیرسکی از سانتوری

 

در ادامه مدال و جام بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مقاومت شهداب و سانتوری ژاپن که مقام سومی و نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آوردند، اهدا شد.

در مهترین سکانس مراسم اختتامیه نیز تیم پیکان ایران به عنوان قهرمان بیست‌ودومین دوره مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا بر روی سکو قهرمانی رفت و بازیکنان و کادر فنی این تیم جام خود را بالای سر بردند تا حاضران شاهد اوج جشن و پایکوبی در پایان این رقابت‌ها باشند.

محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی مشاور عالی، امیل جبّور رئیس کمیتۀ کنترل مسابقات، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، محمد شاهمیری رئیس کمیته داوری و جیراچای از تایلند عضو کمیته داوری مسابقات، امیر طلوع کیان و محمود افشاردوست اعضای کمیته فنی مسابقات، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مرتضی افجه‌ای مسئولی VIS مسابقات، مریم حسابی مسئول رسانه ای مسابقات، محمدحسن نامی رئیس ستاد بحران استان تهران، ساوالی پاژی نماینده SMM، مصطفی کارخانه مشاور فنی تیم ملی و امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه ایران خودرو از جمله مسئولین اهدا کننده کاپ، مدال و تندیس در این مراسم بودند.

رتبه‌بندی نهایی به قرار زیر است:

1- پیکان

2- سانتوری ژاپن

3- مقاومت شهداب

4- تاراز قزاقستان

5- الریان قطر

6- ناخون راتچاسیما تایلند

7- گاز جنوب عراق

8- اربیل عراق‌

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه های آسیا مراسم اختتامیه مقاومت شهداب رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی