Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:19:25 GMT

 رئیس جمهور سرزده از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۲۵۶

 رئیس جمهور سرزده از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آخرین روز از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شد وارد مصلی امام خمینی(ره) شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید ناشران و فعالان حوزه نشر در خصوص دغدغه‌های حوزه کتاب با رئیس جمهور گفت‌وگو کردند.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم اردیبهشت آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمایشگاه کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه، کارشناسان اورژانس از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ با سه دستگاه آمبولانس (یکی از آنها اورژانس بانوان است)، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی در نمایشگاه بین المللی کتاب است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیرو‌های اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان در کنار شما خواهند بود.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: این استقرار‌ها به صورتی برنامه ریزی شده است تا هیچگونه اختلالی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد
  • استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • پیش بینی رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقابل ویژه مردم
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران