Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن علمی دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده الهیات معارف اسلامی و ارشاد با همکاری مرکز مطالعات استراتژیک بیروت نشست تخصصی «پژوهش‌های قرآن و دست نوشته‌های خاورشناسان» را برگزار می‌کند.

سخنرانان این نشست فضیلة الشیخ حسن الهادی، ریاست مرکز مطالعات اسلامی استراتژیک بیروت، مرتضی کریمی نیا عضو هیئت علمی بنیاد دایره المعارف اسلامی و مرتضی توکلی مدیر واحد تحقیقات مرکز طبع و نشر قرآن کریم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری دوشنبه ۲ خردادماه رأس ساعت ۱۱ صبح است.

محل برگزاری حضوری نشست دانشگاه امام صادق علیه السلام، سالن شهید مطهری است و همچنین علاقمندان می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق لینک در این جلسه شرکت کنند.

کد خبر 5495146 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم دانشگاه امام صادق ع نشست علمی قرآن آیت الله فاطمی نیا تهران قرآن کریم آیت الله خامنه ای بنیاد هدایت ایران مقام معظم رهبری شیعه انقلاب اسلامی ایران سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود