Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:32:35 GMT

پیست موتورسواری‌ و اتومبیلرانی نقش جهان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۵۰۷

پیست موتورسواری‌ و اتومبیلرانی نقش جهان بازگشایی شد

پیست موتورسواری و اتومبلیرانی نقش جهان پس از حدود سه ماه که با تصمیم مدیرکل سابق ورزش و جوانان اصفهان بسته شده بود، روز گذشته با حضور اهالی این رشته بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیست موتور سواری و اتومبیلرانی نقش جهان در دوره ریاست محمد طباطبایی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل اختلافات اداره کل ورزش با برخی از اهالی این رشته بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاقی درحالی رقم خورد که جواد محمدی سرپرست تازه وارد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پس از حضور علیرضا امینازاده را به عنوان سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی منصوب کرد. با تغییرات و تحولات اشاره شده روز گذشته جمعه _سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ بعد از سه ماه شاهد بازگشایی پیست نقش جهان با حضور اهالی این رشته بودیم.

جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص بازگشایی پیست موتور سواری و اتومبیلرانی نقش جهان، اظهار کرد: خوشحالم که علاقمندان رشته موتور سواری و اتومبیلرانی به صورت خانوادگی در این فضا حضور پیدا کردند و این فرصت را مغتنم شمردند تا هیجانات و انرژی خود را در راه مثبتی هزینه و صرف کنند.

وی ادامه داد: در این فضا صمیمیت، دوستی و بسیاری از احوالات خوب پیدا می‌شود و درواقع همه ابعاد مختلف شخصیتی در اینجا پرورش پیدا می‌کند. زمانی که سرپرست اداره کل شدم، نیاز بود به هیئت‌هایی که حاشیه دارند ورود و امکانات حداقلی برای استفاده علاقمندان مهیا کنیم.

سرپرست پیشنهادی با نهایت همکاری فدراسیون تأیید شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، با بیان اینکه در روز اول بازگشایی پیست نقش جهان استقبال خوبی صورت گرفت، تصریح کرد: امیدوارم با همدلی، هماهنگی و حمایتی که وجود دارد اختلافات کنار رفته تا شاهد فعال شدن همه رشته‌های ورزشی در استان اصفهان باشیم.

محمدی در رابطه با اختلافات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در دوره محمد طباطبایی، گفت: پروسه انتخاب سرپرست برای هیئت‌ها قانونی دارد و باید اداره کل ورزش و جوانان فردی را پیشنهاد داده و فدراسیون مربوطه ابلاغ را صادر کند. در بررسی اولیه تعدادی از هیئت‌ها نیاز به انتخاب سرپرست داشتند که هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی از جمله این هیئت‌ها بود، با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی صحبت‌هایی شد و بدون آنکه مشکلی پیش بیاید تغییر و تحولات را داشتیم و سرپرست پیشنهادی با نهایت همکاری فدراسیون تأیید شد. قطعاً به سمتی خواهیم رفت تا با همکاری و هم افزایی فدراسیون‌های کشوری، فعالیت همه هیئت‌ها را به خوبی پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در دستور کار است، خاطر نشان کرد: مجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی با هماهنگی‌های لازم به زودی و درزمان خود برگزار می‌شود تا شرایط ثبات بیشتری به خود بگیرد.

پیست نقش جهان نیازمند به روزرسانی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه امکانات پیست نقش جهان نیازمند به روز رسانی است، تصریح کرد: اولین هفته‌ای است که بعد از صدور ابلاغ سرپرستی جدید اداره کل شاهد هستیم که موضوعات قانونی پیست انجام شده و بازگشایی انجام گرفت. از همکارانم خواسته‌ام تا بررسی‌هایی لازم را انجام دهند و در برنامه زمان بندی شده تغییراتی که باعث رفاه حال ورزشکاران و مردم می‌شود را شاهد باشیم.

هیچ گونه آمادگی برای مسابقات نداریم

عرفان موذنی قهرمان موتورسواری در رابطه با اختلافاتی که در گذشته وجود داشت و باعث شد به ورزشکاران رشته موتور سواری و اتومبیلرانی آسیب برسد، گفت: اختلافات، حواشی و دودستگی‌هایی وجود داشت که ضربه آن را فقط به ورزشکاران وارد شد، حدود سه ماه پیست تعطیل بود که بیست‌وهفتم خردادماه مسابقات کشوری را در ورزشگاه آزادی تهران داریم، اما به دلیل اینکه تمرین نداشتیم و همیشه در حواشی بودیم هیچ گونه آمادگی برای این مسابقه نداریم.

وی ادامه داد: آقای امینازاده به تازگی منصوب شده و تشکر می‌کنم که درب پیست را باز کردند اما پیست نقش جهان از سال گشته که تعطیل شد مشکل داشته، در حال حاضر هم که باز شده بازهم مشکل دارد. موتور سواری یکی از رشته‌های پر هزینه و پر حادثه است که از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و امینازاد درخواست دارم بیشتر به این رشته رسیدگی کنند و معایب پیست برطرف شود تا از جمعه هفته آینده بتوانیم تمرینات فشرده‌ای را پشت سر بگذاریم و برای مسابقات آماده شویم.

قهرمان موتورسواری در خصوص بودجه‌ای که برای تعمیر پیست نقش جهان در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: بودجه زیادی نبود و صرفاً برای خاک هزینه شد، دیگر امور را ورزشکاران اعتباراتی هزینه کردند تا مشکل حل شود. برای موتور کراس که پیست خاکی دارد باید هر هفته تعمیراتی داخل آن انجام شود زیرا یک موتور پانصد الی ششصد میلیون تومان قیمت دارد که اگر این تعمیرات صورت نگیرد ورزشکار و موتور آسیب می‌بینند.

امیدوارم پیست نقش جهان باز بماند

مهرداد صفری قهرمان اتومبیلرانی کشورمان در رابطه با بازگشایی پیست نقش جهان، اظهار کرد: بعد از سه ماه که پیست تعطیل بود و تمرینی نداشتیم، بازگشایی آن اتفاق خیلی خوبی بود و استقبال هم شد که امیدوارم این پیست باز بماند.

وی در خصوص حواشی که در موتور سواری و اتومبیلرانی وجود داشت، تصریح کرد: حواشی در همه رشته‌ها وجود دارد، اما متأسفانه انتخاباتی که برگزار شد حواشی را در رشته ما رقم زد و بیشترین ضربه را ورزشکاران خوردند. در فرودین ماه مسابقه داشتیم که به همین دلیل نتوانستیم تیمی اعزام کنیم.

قهرمان اتومبیلرانی افزود: از مسئولین انتظار داریم به ورزشکاران اهمیت دهند تا بتوانیم پرچم استان اصفهان را همیشه بالا نگه‌داریم.

کد خبر 576549

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان اصفهان موتور سواری و اتومبیلرانی بازگشایی پیست پیست نقش جهان پیست موتور هیئت موتور هیئت ها سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن