Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:02:04 GMT

تردید بمب نقل و انتقالات فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۴۸۸۷۶

تردید بمب نقل و انتقالات فوتبال

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با تردید درباره آینده اش دو باشگاه بزرگ فوتبال را گیج کرد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بیشترین اخبار نقل و انتقالات جهان را به خود اختصاص داده و عدم تصمیم گیری این بازیکن درباره آینده اش باعث شده تا اخبار ضد و نقیض زیادی در این زمینه مطرح شود.

در حالیکه بسیاری از رسانه های اسپانیا از ماه گذشته از توافق امباپه با رئال مادرید خبر دادند و انتقال این بازیکن به برنابئو را قطعی دانستند اما نشریات فرانسوی و برخی رسانه های ایتالیا نظری متفاوت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی ماریتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی روز گذشته از خبری شوکه کننده برای رئال مادرید پرده برداشت. این خبرنگار علی رغم اخبار توافق مدعی شد امباپه برای تمدید با پاریس با دریافت مبلغی نجومی چراغ سبز نشان داده است.

نشریه «مارکا» اسپانیا در چاپ امروزش امباپه را تیتر یک خود کرد و تردید این بازیکن درباره تصمیم گیری را معضل رئال مادرید و پاری سن ژرمن بیان کرد.

این رسانه مادریدی نوشت: کیلیان امباپه به دلیل عدم تصمیم گیری درباره آینده اش باعث شده تا دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن گیج کند. او با این اقدامش به نوعی به دو باشگاه توهین می کند.

هنوز تصمیم رسمی امباپه برای ماندن یا رفتن مشخص نیست ولی آنچه مشخص است تردید این فوق ستاره فوتبال جهان درباره آینده اش است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کیلیان امباپه رئال مادرید پاریسن ژرمن نشریه مارکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت درباره آینده اش پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

داور سرشناس ایتالیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد که دیدار سه‌شنبه شب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دانیله اورساتو از ایتالیا در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس سوت خواهد زد.

دو هموطن اورساتو یعنی چیرو کاربونه و آلساندرو جالاتینی نیز او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. همچنین ماسیمیلیانو ایراتی از ایتالیا نیز به عنوان داور VAR (کمک داور ویدئویی) ایفای نقش خواهد کرد.

پیروزی نفسگیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

بازی رفت با برتری یک بر صفر شاگردان ادین ترزیچ همراه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم