Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کارآموزیان، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: اعتباری ۷۰۰ میلیار ریالی برای جدول کاری، زیرسازی ، روکش آسفالت و ترمیم خیابان‌های مناطق مختلف خرمشهر هزینه خواهد شد.

به گفته او هم اکنون کار ترمیم و مرمت آسفالت خیابان‌های خرمشهر آغاز شده است و قرار است در این طرح کیفیت آسفالت خیابان‌های کوی طالقانی، کوی بهروز، کوی ایثار و کوی معین را از برنامه‌های کاری شهرداری خرمشهر ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گلایه ی شهروندان خرمشهری درخصوص کیفیت پوشش آسفالت معابر این شهرستان خواسته ای به حق دانست و گفت : با ایجاد زیرساخت، لکه گیری و آسفالت وضعیت معابر خرمشهر برای تردد شهروندان ساماندهی می‌شود.

سرپرست شهرداری خرمشهر رعایت دقیق موارد فنی در افزایش عمر آسفالت معابر و خیابان‌ها را بسیار با اهمیت دانست و از توجه ویژه شهرداری خرمشهر به این نکات در اجرای طرح‌های عمرانی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت خرمشهر شهرداری خرمشهر شهرداری خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی منطقه سه در حال اجرا است.

 اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز