Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس به کارگردانی آقاخانی و تهیه کنندگی محسن چگینی از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از این شبکه  پخش می‌شود.

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه از جمله نقش آفرینان این سریال طنز هستند. سریال «دزد و پلیس» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کنداکتور شبکه تماشا در آخرین ماه بهار دچار تغییرات شده است و از روز گذشته سریال «افسامه جومونگ» جایگزین «تماشاگر» در باکس ثابت سریال‌های شرقی (ساعت ۱۹) شده است.

از پنجشنبه ، ۵خرداد ماه سریال «دفتر حقوقی» جایگزین سریال «هانا» در باکس سریال‌های اکشن (ساعت۲۲) می‌شود.

داستان سریال در مورد دادستانی به نام مایکل مک دیر و خانواده اش است .آنها پس از گذراندن ده سال سخت که تحت حمایت طرح محافظت از شاهدان بوده‌اند، اکنون از این طرح رها شده‌اند و می‌خواهند برای آینده ای بهتر زندگی کنند. بی خبر از اینکه گذشته خطرناک آنها هنوز در کمین نشسته و مشکلات جدیدی در گوشه و کنار آنها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه تماشا دزد و پلیس افسانه جومونگ شبکه تماشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند

تیم بسکتبال فینیکس سانز با قبول سومین شکست مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مرحله پلی‌آف لیگ NBA قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فینیکس سانز با قبول سومین شکست متوالی در سری پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت. آنتونی ادواردز 36 امتیاز و 9 ریباند و رودی گوبر 19 امتیاز و 14 ریباند برای وولوز داشتند. کوین دورنت 25، بردلی بیل 28 و دوین بوکر 23 امتیاز و 8 پاس گل برای سانز کسب کردند.

لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند

ایندیانا پیسرز با آمار خیره‌کننده تایریس هالیبرتون و شوت ثانیه پایانی این بازیکن از سد میلواکی باکسی گذشت که یانیس آنتتوکمپو، ستاره یونانی خود را در اختیار نداشت. هالیبرتون در این دیدار خانگی، 18 امتیاز، 10 ریباند و 16 پاس گل داشت. کریس میدلتون 42 امتیاز و 10 ریباند و بابی پورتیس 17 امتیاز و 18 ریباند برای باکس داشتند.

دالاس موریکس نیز با 22 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس گل لوکا دانچیچ بر لس‌آنجلس کلیپرز غلبه کرد. جیمز هاردن هم 21 امتیاز برای کلیپرز داشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز، شنبه به شرح زیر است:

میلواکی 118 - ایندیانا 121 (2 بر یک به سود ایندیانا)
کلیپرز 90 - دالاس 101 (2 بر یک به سود دالاس)
مینه‌سوتا 126 - فینیکس 109 (3 بر صفر به سود مینه‌سوتا)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند