Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین: «حسن هدایی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۱ درباره اقدامات ترافیکی در محدوده مرکزی شهر و تأثیر آن بر کاهش تصادفات می‌گوید: «سال گذشته با تلاش شهرداری و پلیس راهور در منطقه ۱۱ حدود ۳۵‌درصد از تصادفات منجر به فوت کاهش یافت.» این کاهش به دلیل اصلاح هندسی‌ها، ساخت رفیوژ و نرده‌های ایمنی در منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین شکل سال گذشته ۸نفر فوت شدند که این آمار سال پیشتر(۱۳۹۹) ۱۲نفر اعلام شده بود.

هدایی افزود: «با توجه به نصب نرده در خیابان ولی‌عصر(عج) از میدان راه‌آهن تا چهارراه ولی‌عصر(عج) و اصلاح هندسی در خیابان‌های معیری و جمهوری اسلامی و... سعی می‌کنیم تا پایان امسال آمار جرح و خسارت و فوت را به پایین‌ترین سطح برسانیم.»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۱ درباره دیگر برنامه‌ها گفت: «از خیابان کارگر به سمت خیابان قزوین یک چپگرد نادرست وجود داشت که مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کرد. با اصلاح هندسی این چپگرد و خشکه چینی، مشکل برطرف شد.»

وی افزود: «در خیابان امام خمینی(ره)‌ تردد مزاحم در خط ویژه وجود دارد که برای رفع این مشکل از میدان حر تا حسن‌آباد رفیوژ ساخته می‌شود تا خط ویژه از بخش سواره جدا شود.»

جالب است بدانید که مسئولان شهرداری منطقه۱۱ سال ۱۳۹۶ با تحلیل تصادفات بخش مرکزی پایتخت در سامانه GIS خیابان کارگرجنوبی با ثبت ۵۴۵ تصادف را حادثه‌خیزترین معبر منطقه ۱۱ معرفی کرده بودند. آن زمان معاون وقت حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۱۱ از ثبت آمار ۳ ساله از تصادفات هسته مرکزی تهران در سامانه GIS گفته و توضیح داده بود: «در این مدت، بیش از ۴هزار تصادف در شبکه معابر منطقه ۱۱ که طول آن بیش از ۷۰ کیلومتر است رخ داده که از این میزان بیش از ۷۲‌درصد سوانح جرحی، حدود ۳۶‌درصد خسارتی و یک‌درصد تصادفات نیز فوتی بوده است.»

طی سال‌های اخیر شهرداری منطقه۱۱ با انجام اصلاحات هندسی و آموزش‌های فرهنگی سعی کرد بر میزان ایمنی خیابان‌ها، معابر و به‌خصوص عابران بیفزاید.

کد خبر 677861

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان