Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

مدتی پیش فدراسیون فوتبال کانادا به طور رسمی اعلام کرد در فیفادی خردادماه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران خواهد داشت و بر اساس توافق صورت گرفته مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار را بابت دیدار دوستانه با ایران به فدراسیون ایران پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید 

استیلی: اگر نتوانیم با اکوادور بازی کنیم، سراغ سنگال می‌رویم

اما اخیرا جمعی از شهروندان کانادا و هشتاد و پنج افرادی که در نظر سنجی The stare شرکت کردند تصمیم فدراسیون فوتبال کانادا را زیر سوال بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اما برای برگزازری این بازی دوستانه با ایران به این استدلال توسل جست که ورزش می تواند افراد با عقاید متفاوت را دور هم جمع کند. 

طبق شنیده ها فدراسیون فوتبال کانادا پس از نگرانی های به وجود آمده در پاسخ به ایران گفت: این مسابقات کاملا ماهیت ورزشی دارد. شرایط بازی را با دقت زیر نظر خواهیم داشت. تیم های امنیتی ورزشگاه مسابقات را براساس سیاست و قوانین بین المللی برگزار خواهند کرد. 

گفتنی است سایت رسمی فدراسیون فوتبال کانادا در صفحه نخست خود خبری درباره ازی ایران با این کشور و مشخصات بلبیت این دیدار منتشر کرده و به نظر نمی رسد بازی دوستانه ملی پوشان کشورمان با کانادا لغو شده یا با مشکلی مواجه شده باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران