Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شایعه حضورم در تیم ملی به جای کریم باقری را از شما می سنوم و هیچ اطلاعی از آن ندارم. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعاتی که پیرامون حضور وی در تیم ملی به جای باقری مطرح شده است، اظهار داشت: من نه اصلاً با کسی صحبت کرده‌ام و نه کسی در این مورد با من صحبتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را الان از شما می‌شوم.

وی افزود: با خودم صحبتی نشده است، اگر کسی چیزی می‌گوید من خبری ندارم. حدود یک ماه پیش استیلی با من تماس گرفت به‌عنوان یک اسطوره اگر بازی مهیا شد با تیم به کانادا سفر کنید. من هم گفتم چشم. بعد از اوکی شدن بازی  آقای مومنی از فدراسیون تماس گرفت  و اعلام کرد به‌عنوان میهمان راهی کانادا شوم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال تأکید کرد: در مورد قضیه کریم باقری هم من شب گذشته متوجه شدم نمی‌تواند در هر دو جا به صورت یک جا فعالیت کند، وگرنه اصلاً قرار نیست جانشین باقری شوم. باز هم می‌گویم یک ماه پیش استیلی دعوت کرد که به‌عنوان یک پیشکسوت و همراه کنار بچه‌ها باش و من هم گفتم پرواز طولانی است و من را معاف کن. حتی از پرواز طولانی هم فراری بودم، اما باز هم تا الان رفتنم به کانادا هنوز قطعی نیست.

واکنش فدراسیون فوتبال به لغو بازی با کانادا و حضور خداداد عزیزی در تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم باقری حمید استیلی خداداد عزیزی تیم ملی کریم باقری حمید استیلی خداداد عزیزی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها